|
|
| Dark Apostle |
Bon omdat we hier blijkbaar graag af en toe zeveren over eten, presenteer ik de eet-thread en ik hoop een beetje dat het een succes wordt
Als intro stel ik u de ingredienten voor van een Supreme Cheese
Eerst de bovenkant van een geroosterde Maisbun (bun is een zachte pistolé), dan een beetje ketchup en beetje mosterd-mayonaise saus, 2 schijfjes augurk, 3 schijfjes tomaat, wat ijsberg en een schel emmentaler van 19g en dat besprenkel je met wat ajuin. Vervolgens leg je er een gegrilde rundsvleespatty op van 125g en daarop leg je nog een schel emmentaler van 19g. Dit geheeld dek je dan af met de bodem van de geroorsterde maisbun.
Dat is dan ook mijn favoriete burger in quick, echt zo lekker
:tongue2
De McTasty, ik denk dat Quick daar het idee een beetje van gehaald heeft, smaakt gewoonweg vies, ze doen daar zo'n saus op waardoor het vlees gegrilled (zoals op een BBQ) smaakt, verschrikkelijk gewoon.
Bestaat de Royal Cheese en zijn broertje (ben de naam vergeten, maar ze waren tegelijk uitgebracht) nog? |
|
|
| TatanaGirl |
Was da niet de Big Mac, het broertje van de Royal Cheese? Ik vind persoonlijk de Macdonalds het beste, maar ik ben niet zo een regelmatige bezoeker. 1 keer in de 3-4 maanden. Mijn favoriet eten is koninginnenhapje. Heerlijk!
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Wildfir3 |
need i say more? |
|
|
| Nabistai |
Nu nimeer :D |
|
|
| pooley |
| ela ela, frituur bij vettige swa ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|