|
|
| Myst3ria |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Is hier al iemand gaan eten in het Chess Café_©n Gent? Je hebt er ook eentje in Leuven en hasselt. Het is een wokrestaurant. Ik ben van plan om er eens te gaan eten maar ik wou eerst even kijken of er al iemand van jullie is geweest en zo jullie mening weten:) Site: http://www.chesscafe.be
Als jullie nog andere leuke en gezellige restaurantjes weten in Gent of omgeving laat het mij dan maar ff weten;) |
Paar maanden geleden het Chesscafé in Hasselt es een poging gegeven .. Mijn mening: vond het eigenlijk nogal redelijk duur, ik geloof dat ik toen 18 euro heb betaald voor een avond, exclusief drank, maar ge mocht wel zoveel eten als ge wou :) Het spijtige was dat ik na 1 bord al meer dan genoeg had, djeezes da was echt wreed pikante boel :eyes: Wel slim bekeken van hun dat ge de drank nog apart moest betalen :D:rolleyes: Was fijn om es een keertje te doen, maar verder niks speciaals .. |
|
|
| FUSyke |
Ik ben vorige week naar Center Parcs geweest en ben ginder telkens mexicaans gaan eten en dit was telkens om uw vingers vanaf te likken:) ben nog aant nagenieten:p
Het enige nadeel waren de frietjes, die konden ze soms veel te veel kruiden, ik heb daar dus ook vele glaasjes gedronken:) gelukkig hebben ze ginder GROTE glazen;) :p |
|
|
| Kaatje |
Ach, als we toch over eten bezig zijn :)
Limburg heeft ook zijn leuke kantjes hoor... Daar heb ik hier maar weinig van gelezen ze :rolleyes:
Hasselt: leuk plaatske daar: De Groene Hendrix.
Genk: ongelofelijk lekkere shoarma en pita: Farao
and last but not least :D Maasmechelen: Il piatto d'oro (of zoget in elk geval) : lekkere pasta mista.
Zo, wie ooit in die buurten is, :tongue3 Aanvallen, zou ik zeggen.
PS miracoli is nice ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Hasselt: leuk plaatske daar: De Groene Hendrix.
|
Tja, het klinkt in alle geval al goed :p |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by TOR
^ lol, klopt. het schijnt dat je tussen 30 en 35 het meest aankomt..
iedereen tel de dagen af, lol :p |
Euh ... Merk ik nog steeds niets van .. ik weeg nog steeds hetzelfde als 10 jaar terug .. of misschien word ik fysiek niet ouder .. :cool: :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|