return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
De grote Olympische Spelen thread

djcresto
Voila, vrijdag beginnen de Olympische spelen.

Welke sporten ga je op doe voet volgen, welke Belgen halen medailles, wie worden de helden, wie verdwijnt langs de achterpoort, dit alles en veel meer in de Olympische spelen thread.

Ik hoop dat sporza toch een beetje badminton uitzend, anders wordt het uitkijken naar de uitzendingen op de NOS of BBC.
Verder zal ik ook het basket op de voet volgen en natuurlijk de belangrijkste finales.
TOR
atletiek all the way :D (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai :p )
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
atletiek all the way :D (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai :p )

De spurtnummers kunnen mij wel aantrekken. En meestal ook de atletiekfinales. Snelwandeling vind ik persoonlijk een marteling van het menselijk lichaam, als je die mensen ziet stappen das volledig onnatuurlijk en heeft weinig met sport te maken imo
Dark Apostle
Ik ben meer voor de winterspelen waar ik het Freestyle Skiiën en Super G, Snowboarding meestal probeer te volgen
Jasperovitsj
Atletiek baby!! :toothless

Vooral de middellange en de lange afstanden, ik ben is benieuwd of Bekele wereldrecords gaat breken!! :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium