|
|
| djcresto |
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.
Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.
Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk. |
Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is! |
Wat heb ik u gezegd!! :eyes: :toothless :p
Bettini was met stip dé beste man in koers, maar Axel zat ook héél goed, en hij heeft verdiend brons gepakt! Echt chapeau van die gast! :) |
|
|
| Olju |
dik in orde zou ik zeggen
den axel doet et zeg :D |
|
|
| BaRTeZ |
top gedaan van Axel Merckx :)
Wat zijn de sporten waar Belgie (naast het wielrennen) het van moet hebben tijdens deze Olympische Spelen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|