|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Athene is een heel harde piste. Zo hard zelfs dat Gebre x aantal jaar geleden op het WK daar heeft geweigerd te lopen vanwege een te hoog risico op blessures...
Maar dan nog, Bekele heeft inderdaad talent genoeg, en er zijn ook een paar jonge opkomende Kenianen, dus als die gaan strijden voor de medailles kan dat wel is wereldrecords-brekend vuurwerk opleveren!! :D |
een WR op de 100m bij de mannen moet er dan wel inzitten. Green en zijn concurrent (asafa powel als ik mij niet vergis) duiken beide toch steeds vlotjes onder de 10 sec. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo, teams onder 23 aangevuld met max 3 spelers boven de 23.
Kvind het heel spijtig dat er zich nooit een Belgische ploeg kan plaatsen. Nederland kan dit wel met bv hun volleyball en hockyteams.
Het Belgische vrouwenbasketteam en het Belgische hockyteam zaten niet zover van de qualificatie.
Vooral de Belgische volleyballploeg zou zich toch mogen plaatsen, Maaseik en Roeselare zijn europese topploegen, wout wijsmans is één van de topspelers in Italië.
Ook het Belgische basket staat op vrij hoog niveau en toch bakt de Nationale ploeg er nooit iets van. |
Ik vraag me af of de wil er wel is en aan de Olympische Spelen meedoen is geen goedkope zaak en het voetbal seizoen is net begonnen dus teams zullen hun spelers ook minder graag afstaan.
België stuurt altijd een vrij kleine deligatie in vgl met andere Europese landen. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo |
Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo |
tja das één speler, wat apostle zegt is wel een feit, de clubs en spelers hebben over het algemeen weinig intresse in de OS. De voetbalkalender zit nu al overvol.
Bij de meeste sporten is het winnen van de OS het hoogste wat je kan bereiken. Bij voetbal is dit helemaal niet zo. |
|
|
| Pumaz |
Er waren er nog hoor maar ik ben ze vergeten :o
Je hebt wel gelijk hoor dat het minder is, maar het is echt niet slecht of zo.
Het kan ook gewoon aan mijn voetbalgekte liggen ook :p
Nog iets om naar uit te kijken : The Iraqi Tae kwon do team :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|