|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wa heeft de Cedric gedaan? *zenuwachtig*
Trouwens, de 100 meter bij de mannen belooft ongeloooooofelijk spannend te worden! De 3 topfavorieten doken allemaal vlotjes onder de 10 seconden!! :eyes: |
cedric laatste in zen halve finale
die 100m wordt echt zot!
die gasten (zoals green en die jamaicaan) die hielden nog met opzet in! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
cedric laatste in zen halve finale
|
Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!
Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!! :eyes: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!
Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!! :eyes: |
Precies in ene keer e fusée in zijn kont (euhm :nervous: ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power :eyes: :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Precies in ene keer e fusée in zijn kont (euhm :nervous: ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power :eyes: :eyes: |
En die is dus amper een dik jaar ouder dan mijn én ne kop kleiner, maar ik zou die geen 3 ronden kunnen bijhouden, echt zot...:nervous:
En op de 5000 meter gaat het dus net hetzelfde zijn...:crazy: |
|
|
| Eagle` |
zou me ni verwonderen als die wit-russische van de 100 meter aan de doping zit, komaan zeg, wk indoor, derde achter geveart en nu ineens nen halve second rapper dan haar pb van een jaar geleden op de 100 meter :rolleyes:
Bekele is abnormaal imo, die kerel loopt in zen laatste 400 m efkes 52 seconden ofzo das bijna den tijd die de 800 meterlopers lopen op een ronde, wtf en da na 9 km :eek: Had gehoord da die kerel een natuurlijk hematocriet had van boven de 40 ofzo, met andere woorden die zou zelf ni mogen starten in den Tour ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|