return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
De grote Olympische Spelen thread

djcresto
voor de liefhebber

Ik denk dat ze deze namiddag om 15u10 de halve finale van het gemengd dubbel in het badminton zullen uitzenden. Zeker kijken ;) ;)
JediD4M
quote:
Originally posted by Gladius
ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren

Ewel ik vind Sporza beetje teleurstellend over de olympische spelen...

Wanneer ik zap word meestal gepraat ipv sporten getoond en zoals Japser voorheeft heb ik ook soms voor.. das soms zo vroeg gedaan, terwijl andere europese zenders nog volop bezig zijn met samenvattingen van hockey, basketbal, volleybal, voetbal.. wedstrijden.
Beetje jammer .. want betalen ze dan niet de rechten voor alle events op de olympische spelen?
Je kan er dan beter gebruik van maken, vind ik.
Jasperovitsj
Gewoon herhalingen van een Sportjournaal heel de nacht lang zoals het gewone journaal, dat zou voor mij al meer dan genoeg zijn...
djcresto
Wie een beetje het nieuws volgt weet dat sporza maar de uitzendrechten heeft voor 6 uur per dag. Vandaar het vele gelul, de archiefbeelden etc. De vrt heeft gewoon geen geld voor meer rechten te kopen. Mijn mening is als je een aparte sportzender opstart, doe het dan goed. Vergeet die bull met sportlui uit het verleden en de archiefbeelden. Maarja we hebben toch nog de NOS, BBC, ZDF, ARD, TVE. Kvond het bv ook maar dom dat er een uur van die beelden verspeeld werden aan een snertmatch van Henin. Die zien we al een volledig jaar elke week wel op tv.

ps morgen 15u50 finale van het gemengd dubbel badminton op BBC ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gewoon herhalingen van een Sportjournaal heel de nacht lang zoals het gewone journaal, dat zou voor mij al meer dan genoeg zijn...

dit vind ik ook een heel groot gemis. Voor de meeste sportprogramma's blijf je niet thuis, maar als je dan ergens naartoe bent geweest of 2e zit hebt ;) dan is zo'n herhaling altijd handig. Tzou zeker veel bekeken worden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium