|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Geef mij maar zwemmen.
Niet dak da op de voet volg, maar t blijft wel boeien als ik t opzet.
Tennis is ook wel leuk, maar Malisse ligt er al uit :rolleyes: Dien ene Rochus, hoe doet die het eigenlijk, die moest nog zijn enkel spelen he? Of is da ondertussen al gebeurd ? Die ligt er miss ook al uit?
Vandaag wast Gella die voor België ging :conf: judo - en??? Of hoe zegt ge dat? das miss ook al geweest? Zit hier weer vanal te missen zeker? :D |
tegen nu zul je het wss allemaal al weten, maar toch maar even zeggen dat Rochus verloren heeft tegen Moya (6-0, 7-6), en dat ons Gella er ook uitligt =\\\. Slechte dag voor de belgen, want ook JM Saive moet vroegtijdig het toernooi verlaten (vind eigenlijk dom dat er niet iets bestaat zoals een losers bracket, zodat ge toch nog een kans maakt). Gelukkig hebben we ons Justine nog die vrij makkelijk won met 6-2 en 6-1 tegen Vento. Morgen om 4 uur speelt ze tegen Pratt.
goooooooooo athens! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gisterennacht ook nog ff naar de VTM gezapt, en die vermeldden stiekem dus wel véél meer nieuws over de Olympische Belgen dan de VRT! Zo bijvoorbeeld het feit dat zeiler Philippe Berghmans opgerukt is naar een 2de plaats in de Laser-klasse, en dus goed op weg is naar een medaille!! |
|
|
| Gladius |
| ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
Je moet 16 zijn om te mogen deelnemen. Sommige meisjes zien er echter wel uit als 12 jarige kindjes. |
En anderen zien er echter wel hemels uit :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
ooit gehoord van sporza? =) daar hebbe ze het ook gezegd gisteren |
Zeker, maar ik kan meestal pas vanaf middernacht ofzo TV zien , en dan is Sporza al lang gedaan...:sadgreen: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|