return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vilka åker på kryssen?

nosfea
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
nosfea... har för mig Johnny nämde de nu när du säger de, har ju gått bra förr med andra storheter men okej, vill han känna sig riktigt säker så får han väl de :)
Jag lär väl filma i vanlig ordning en del, får jag en box på läppen så vet jag vem de var ifrån iaf :toothless
Om jag ska va ärlig så försöker jag vara jävligt diskret när jag filmar i närheten av DJs...

haha lugners...
men steve... tro mig det finns många "jobbiga" personer som vill fram och prata och spela viktiga. Jag hade en del att göra när armin stod och spelade, och att hans fotomodell flickvän satt bakom gjorde allt inte bättre när tjejerna försökte komma fram och "talla" på dj. hhaha men om jag ser dig då ska jag låta dig pussa paul. :D :D :D
nosfea
förresten har vi träffats och pratat med varandra. En gång på källare diana. du känner pierre tror jag...??? paraglider är hans nick....
känns bekant?
EsseT
[QUOTE]Originally posted by SteveTranz4ever
Gaby
Amnezia + 1
reveal
Aendy
Smekbar
Steve + 3
Miss Proximus
Laszlo + 5
Gate 42 + 3
nosfea
Daniey + 3
Verminator + 5
Xplorer76

[ /QUOTE]

EsseT + ??? Hallå ni glömmer väl INTE mig :D:D:D:haha: :tongue3 :eyes:
Ztarbeam
har biljett, men fick reda på att skolan ev. börjar den dagen.. men men det går nog o fixa på nåt sätt(?)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by nosfea
förresten har vi träffats och pratat med varandra. En gång på källare diana. du känner pierre tror jag...??? paraglider är hans nick....
känns bekant?

Ja de va ju ett tag sen, 23/3 på Technostate... kan de va vi som snackade en del där nere när Hulk & Dilemma lirade... minns lite.
Skicka en bild så hamna du på the SWETA site :D

Ztarbeam... du vet väl att bara sin egen död är gott skäl nog att missa en bokad resa med Monday Bar.... enligt mej i alla fall :D

Gaby
Amnezia + 1
reveal
Aendy
Smekbar
Steve + 3
Miss Proximus
Laszlo + 5
Gate 42 + 3
nosfea
Daniey + 3
Verminator + 5
Xplorer76
Esset
Ztarbeam + Try hoppas jag, ni åker väl ingenstans utan varandra :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden