return to tranceaddict

Saab!

Hauken
Fyra stycken tappra var vi som vid 11 tiden packade oss in i en Saab 900 TURBO från 89. Extra bestyckad med en helt ny ljudanläggning.

Destinationen var då accelerate summer 2004 och Örebro. Tanken var att vara där ganska tidigt, käka och förefesta.

Vi hade kommit halvägs till sundsvall då bilen börjar gå konstigt...

Vi stannar för att undersöka fel, dock är ingen av oss särskilt mekaniska så vi fick inte till bilen... Vi ringer en bärgare och frågar iaf dom kan komma ut och se om dom kan laga bilen på plats.

Det dröjjer över en timme för denna att komma.. Han kollar på bilen lite snabbt och hävdar att den förmodligen "skurit".

Att få den fixxad hyffsat snart var uteslutet och det fanns inte en chans att få tag på en annan bil. Så där stog vi, redigt förbannade. Fanns inte mycket mer att göra, en kompis föräldrar åkte efter X antal om och men ut och hämtade oss.

Bilen står kvar inrullad på en liten skogsväg utan skyltar. Min kompis överväger iaf han ska hämta den eller låta den stå, den kostade han 6k.(skulle vara dyrt att laga.) (Stereon tog vi givetvis ur)

Det var den helgen och födelsedagen.. :(

Till Mysteryland bilar vi INTE! (Tåg och flyg :P )
Snakebyte
Det känns säkert rikgtigt surt för er, o jag tycker synd om er. Fan att sånt ska hända, riktig otur får jag säga. Vi hade tur när vi åkte till amsterdam förra veckan, det gick riktigt smidigt.

Nåja, ta ett par stadiga öl och tänk inte mer på det ;)
Hauken
Jodå.. grillen är igång ikväll. Det är varmt i Östersund.. blir lite trance och öl, sedan bad neråt sjön. Inget våldsamt festande direkt, utan lite lugnt kompenastion för tidigare..

btw; http://www.tranceaddict.com/forums/...00464&forumid=1

:)
St_Andrew
stackare =/

vi försökte komma på vilka ni var.. men hitta aldrig er... detta kanske förklarar saken :p

riktigt sure asså... men ni ska ju till mysteriland så det får väl kompensera :p
Hauken
Mjo var trist.. verkligen :(

Blir väl kryssen i höst istället :D

Om det inte är några härifrån som ska till Mysteryland.. ?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden