|
|
| Jasperovitsj |
Great, dus ik ben een ongeloofelijke naïeveling omdat ik meer van mijn muziek hou dan van geld, iets waarvan ik - moest ik in tiesto's plaats zijn - toch al méér dan genoeg van zou hebben...
Anyway, kzou hier een hele argumentatie kunnen opschrijven waarom ik persoonlijk NIET zou toezeggen voor zo'n optreden, maar als het toch bij voorbaat weggelachen wordt ga ik geen moeite doen... |
|
|
| Phortastic |
| Ja J ik ben ervan overtuigd dat Tiesto er vroeger ook zo over dacht (mijn muziek is belangrijker dan geld)... Maar succes veranderd ne mens en zeker het succes wat Tiesto allemaal meemaakt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja J ik ben ervan overtuigd dat Tiesto er vroeger ook zo over dacht (mijn muziek is belangrijker dan geld)... Maar succes veranderd ne mens en zeker het succes wat Tiesto allemaal meemaakt. |
Volledig waar! En jah, ik kan er niks aan doen, maar met alles wat Tiesto doet en zegt krijg ik gewoon het gevoel dat het succes hem op een negatieve manier heeft veranderd... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volledig waar! En jah, ik kan er niks aan doen, maar met alles wat Tiesto doet en zegt krijg ik gewoon het gevoel dat het succes hem op een negatieve manier heeft veranderd... |
Daar kan ik inkomen ja.
Is ook wel beetje zo, mja zoals ik zei het veranderd ne mens helaas. :( |
|
|
| Wildfir3 |
Dus Jasper als ze U nu straks bellen en ze vragen of ge effe wilt gaan draaien voor een paar miljoen mensen (tv kijkers inbegrepen, in het geval dat zou uitgezonden worden), voor een bedrag waar ge anders minstens een jaar lang moogt gaan werken, dan zegt gij nee?
Goh, da kan ik nu moeilijk geloven zie :)
Cut the crap, laat die mens succesvol zijn, en negeer hem in 't slechtste geval als hij niet exclusief genoeg meer is voor u. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|