return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
tiësto goes olympic ??

Zehra
quote:
Originally posted by Dark Apostle
En bovenal....met Tiësto zelf is er niets mis, maar de media ramt hem door onze strot en laat 100de andere DJ's die niet de "No. 1" zijn in de schaduw staan en waarom...
Waarom nemen ze geen Griekse DJ, wie weet lopen daar talentvolle DJ's rond waar wij niets van weten...maar nee we krijgen weer Tiësto

Andrew K. draait VET! :cool: mah wel progressive :toothless
Phortastic
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Sorry maar Tiësto staat nu toch al zeker een jaar in de hitparade en nog steeds kennen mensen het verschil niet tss Trance, Techno of Hardcore wat op zich nu toch niet zo moeilijk is. Dus trance zit nog vrij hard in de vergeethoek imo.
Ten tweede, Tiësto wordt altijd aangekondigd als Dance dj en niet trance, waardoor mensen het beeld krijgen dat Sylver dance is en dance trance is.
En bovenal....met Tiësto zelf is er niets mis, maar de media ramt hem door onze strot en laat 100de andere DJ's die niet de "No. 1" zijn in de schaduw staan en waarom...
Waarom nemen ze geen Griekse DJ, wie weet lopen daar talentvolle DJ's rond waar wij niets van weten...maar nee we krijgen weer Tiësto

Tiësto op TMF Awards, Tiësto op Dance Valley, Tiësto op Pukkelpop, Tiësto met Rain Falls Down/Traffic/Love Comes Again op radio en tv, Tiësto In Concert, overal de nieuwe Tiësto CD, iedereen kent en spreekt over Tiësto, Tiësto interviews, Tiësto reportages, Tiësto usernames, Tiësto nicknames....enfin ik heb voorlopig genoeg Tiësto gehad

Ja agree ma bash dan nie op Tiesto.
Of zoude gij als gij in zijn plaats waart bedanken voor dat alles.
Dont think so.
Blame the media, and blame the ignorant trance noobs but dont blame Tiesto. Wat de meeste hier echter wel doen.
Heb het ondanks dat ik quote nu niet op u he Dark Apostle.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
Andrew K. draait VET! :cool: mah wel progressive :toothless

Zijn Nikola Gala en Kosmas Epsilon ook geen Grieken? :conf:
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn Nikola Gala en Kosmas Epsilon ook geen Grieken? :conf:

Ow ja en daar gaat volk op afkomen. Wie heeft daar nu al ooit van gehoord.
Buiten wij TA'ers dan. Waar draait het allemaal om?
Geld en commerce. Beetje naief om te denken da ze dan Kosmas Epsilon ofzo gaan vragen he. Dat slaat commercieel nergens op.
Jasperovitsj
Kheb helemaal niet gezegd dat die moeten komen draaien, kvroeg me gewoon af of dat ook Grieken waren, that's all. :)

En kijk, je zegt net dat we de media de schuld moeten geven, en de trance noobs, maar niet Tiesto. Maar Tiesto is wel diegenen die JA zegt tegen dit optreden. En hij weet goed genoeg dat dit hem nog meer commercieel succes zal opleveren, dat er nog meer noobs hem gaan leren kennen als de dance-artiest Tiesto. De hele Tiesto-overkill is écht niet alleen de schuld van de media, Tijsje heeft daar zelf een heel grote vinger in de pap te brokken. Ik heb wel door dat hij waarschijnlijk het slachtoffer van zijn eigen succes is, maar zulke "optredens" duwen hem alleen maar meer en meer in de commerciele richting. En waarom moeten ze nu verdorie trance associeren met topsport in de eerste plaats? :conf: Als ik naar de Memorial Van Damme ga zien verwacht ik absoluut geen Armin te horen, erger zelf, ik zou het niet eens willen! En van de 50000 mensen die zo'n openingsceremonie live meemaken, hoeveel gaan er ook effectief écht genieten van wat Tiesto doet? Hoeveel gaan er ook effectief naar het stadion komen voor hem? Je gaat toch naar de Spelen voor de sport...:conf:

En dus nogmaals, ik probeer hier helemaal niet Tiesto met de grond gelijk te maken. Ik vraag me wel af waarom ze in 's hemelsnaam een trance-Dj boeken voor de openingsceremonie van de olympische spelen. En jah, logisch dat ze dan bij Tiesto terechtkomen, maar hij gaat evengoed "in de fout" door toe te zeggen...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium