|
|
| Kaidreas |
ocharme den tijs, nu zit iedereen daar op te vitten.
ma mijne maat is het nog ze.
*misschien kan de pimp me wel wat breezahs uitlenen als ik zen makker blijf.*
respect homie |
|
|
| dj Elof |
:( vind jullie reakties alles behalve...
Stel je eens in zijn plaats! Wat een eer... wat een roem... wat een verhalen dat hij achteraf zal kunnen vertellen.
Ik gun het 'm van harte. Hij heeft ervoor gezorgd dat trance niet in de 'vergeethoek' geraakte. Je moet het maar doen, bijna de handdoek in de ring gooien, en dan uit het niets opkomen als dé deejay van de wereld. Nothing but ALL of my respect to him. En zelfs al draait hij Traffic of Lethal Industry, dan nog verandert dat niets vind ik.
Draait hij 'm niet dan zeggen ze 'pff, hij wil stoer doen door alleen maar exclusieve muziek te draaien'. Draait hij 'm wel dan is het van 'pff, goedkoop scoren'. Make up your mind people! :sadgreen: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Draait hij 'm niet dan zeggen ze 'pff, hij wil stoer doen door alleen maar exclusieve muziek te draaien'. |
dat gebeurt nooit want hij draait hem altijd :p
maar kijk hé, voor mij is het heel simpel. de muziek is het enige wat telt.. maakt voor mij niet veel uit als ie (of voor hetzelfde geld iemand anders) vanuit het niets opnieuw is teruggekomen... ik ga mij niet forceren om hem goed te vinden, gewoon omdat ie zo'n weg heeft afgelegd. maar ik ga hem ook niet de grond in boren omdat hij plots "niet meer underground" is of zo. als ik dat doe is het vanwege de muziek die hij draait (of eventueel zijn slordige overgangen). maar in het algemeen gaat muziek om het gevoel, en een set van Tiesto geeft me gewoon niet het euforisch gevoel dat een set van Armin mij geeft. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:( vind jullie reakties alles behalve...
Stel je eens in zijn plaats! Wat een eer... wat een roem... wat een verhalen dat hij achteraf zal kunnen vertellen.
Ik gun het 'm van harte. Hij heeft ervoor gezorgd dat trance niet in de 'vergeethoek' geraakte. Je moet het maar doen, bijna de handdoek in de ring gooien, en dan uit het niets opkomen als dé deejay van de wereld. Nothing but ALL of my respect to him. En zelfs al draait hij Traffic of Lethal Industry, dan nog verandert dat niets vind ik.
Draait hij 'm niet dan zeggen ze 'pff, hij wil stoer doen door alleen maar exclusieve muziek te draaien'. Draait hij 'm wel dan is het van 'pff, goedkoop scoren'. Make up your mind people! :sadgreen: |
Sorry maar Tiësto staat nu toch al zeker een jaar in de hitparade en nog steeds kennen mensen het verschil niet tss Trance, Techno of Hardcore wat op zich nu toch niet zo moeilijk is. Dus trance zit nog vrij hard in de vergeethoek imo.
Ten tweede, Tiësto wordt altijd aangekondigd als Dance dj en niet trance, waardoor mensen het beeld krijgen dat Sylver dance is en dance trance is.
En bovenal....met Tiësto zelf is er niets mis, maar de media ramt hem door onze strot en laat 100de andere DJ's die niet de "No. 1" zijn in de schaduw staan en waarom...
Waarom nemen ze geen Griekse DJ, wie weet lopen daar talentvolle DJ's rond waar wij niets van weten...maar nee we krijgen weer Tiësto
Tiësto op TMF Awards, Tiësto op Dance Valley, Tiësto op Pukkelpop, Tiësto met Rain Falls Down/Traffic/Love Comes Again op radio en tv, Tiësto In Concert, overal de nieuwe Tiësto CD, iedereen kent en spreekt over Tiësto, Tiësto interviews, Tiësto reportages, Tiësto usernames, Tiësto nicknames....enfin ik heb voorlopig genoeg Tiësto gehad |
|
|
| Bertn |
dikke vette word.
laat het popster-zijn aan mensen als justin timberlake of zo...
(of misschien ben ik gewoon oud aan het worden??) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|