|
|
| CygnusX |
Op Eurosport was de muziek een pak beter te horen.
Nummer 7 klonk best wel super, zoals TOR al zei :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pas op, ik wil zijn set best wel is willen horen, daar niet van. En of ze goed of slecht was ga ik mij nu niet uitspreken. Maar gezaag (niet noodzakelijk van mensen hier hoor :)) op het feit dat Tiesto niet genoeg hoorbaar of zichtbaar was vind ik zoooo dom en egoïstisch! :rolleyes: |
Zichtbaar moet die niet zijn, kerel staat er platen op te leggen, zo boeiend is dat nu niet voor de 80-90% van die geschatte 3 miljard-kijkers.
Wat ik me helemaal afvraag is wat de toeschouwers er van vonden, aan de mensen die voor de TV zaten moet je niets vragen, die hebben maar evenveel gehoord ervan als wij dus alle commentaar die zij geven is gebaseer op vooroordelen, maar ik vraag me echt af hoe te mensen die daar zaten erover dachten. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
ze hadden wel een punt vond ik. dansmuziek is om op te dansen, niet om op te paraderen, das nu wel duidelijk:) |
paraderen werd er nu ook niet echt gedaan, ik zag menige atleten uit de bol gaan, vooral tussen de Italianen...
op La Deux was de muziek beter te horen, maar uiteindelijk steeg het geroep van het publiek boven de muziek uit.
hopelijk heeft Tiesto zijn set op minidisc opgenomen en krijgen we die later te horen op de radio :D |
|
|
| Kaidreas |
| ^de volgende tiesto set zal wel ongeveer hetzelfde klinken zeker.:D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^de volgende tiesto set zal wel ongeveer hetzelfde klinken zeker.:D |
oh so true |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|