|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
afwachten en kijken he... het zal wel meevallen zeker? ik verwacht alleszins ni dat hij zwaar boenke boenke gaat draaien, zoals em tegenwoordig vaak doet in zijn sets... |
tegenwoordig draait hij vooral nummers uit zijn eigen album dus zo neig boenke boenke zal dat wel niet zijn. |
|
|
| Bertn |
net gehoord op de radio:
ondersteuning van de spelen door
1 mikis theadorakis, bekende griekse componist
2 bjork uit ijsland
3 tiesto |
|
|
| lievez |
oink, alsek mij ni misleze heb ga hij nieuwe gecomponeerde nummer draaien gemixt met zijn "Hitjes Flight, Loves Comes Again en Traffic". Ma em mag wel gene vocal trance draaie :whip:
wat zal het breezah volk met deze breezah trance gelukkig zijn :x |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Kheb nu zoiets van "alleman zaagt derover, kan nix positiefs zeggen over tiesto, etc etc, en nu gaan ze toch allemaal hunne video programmeren?"
met welk doel eigenlijk? Zoveel mogelijk dingen vinden om hem op af te breken ofzo? Alléja snap het zelf ni goed... Als ik nen dj "beu" ben of gewoon niet moet hebben, dan negeer ik die. |
Buiten het feit dat ik niet echt een fan ben van tiesto ben ik nog altijd wel een EDM liefhebber, dus ik ben gewoon is benieuwd wat ze ervan zullen maken. Ik wil wel weten hoe de show eruit ziet, wat Tiesto nu net gaat doen enzo...
En jah, als hij trainwreckt zal je het zeker van mij horen, maar ik ben zeker niet te beschaamd om hem te feliciteren als het uiteindelijk wel goed is! En die kans is zeker niet onbestaand, dus daarom wil ik het wel zien! En kben vanavond gaan vendelen, dus Live kan ik het toch ni meemaken... |
|
|
| Oester |
tja live meemaken ... live is een groot woord ...
het is nog steeds een show , een grote show waar alles tot op de sec. gecronometreerd en gerepteerd is...
je hoort me wel komen ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|