return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
tiësto goes olympic ??

Kaidreas
wete, ik heb em goed gevonden. en ik zal hem goed vinden. als ie terug met wat deftig materiaal aankomt. adagio for strings vind ik best een leuk nummer.
maar sinds lethal industry is hij gewoon downhill gegaan voor mij. niet alleen bij zen producties maar ook zen sets.
vorig jaar in versuz wou ik hem eigenlijk niet echt zien, maar ik was verdomd blij met zen eerste uur. tot hij met zen eigen muziek begon, dan was de partymood echt verknald.
anyways als hij terug komt met tracks zoals suburban train---> lot ma komeu!
maar ik geef jasper gelijk, ik vind het voos dat ze hem vragen voor de olympische spelen, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken.Maar da haalt niet weg dat ik hem dat groen geld niet gun.
ik zou ook nie liever hebben, trouwens heel de wereld zit te kijken. hoeveel zenders zijn dat dan wel niet. hoeveel keer gaan ze hem wel niet vragen om op te treden hierna. hoeveel keer kan hij zen prijs dan wel niet verhogen. hoeveel breezahs betekend dat wel niet?
kvind niet dat hij het had moeten weigeren. hij heeft tenslotte het goed recht om een 2de jenny from the block te worden.
TOR
zijn set zou ook te horen zijn op ASL Radio en ETS-Global. kan iemand dit bevestigen?
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
maar ik geef jasper gelijk, ik vind het voos dat ze hem vragen voor de olympische spelen, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken.

ik vraag me dan af wat er dan wél als begeleiding moet dienen tijdens de optocht
Kaidreas
iets dat de aandacht naar de athleten toe niet wegneemt.
ik zie hem al staan in het midden van een stadion (in een cirkeltje natuurlijk) met veel vuurwerk en veel show... maar onderstussen komt er wel een zwerm sporters af. die dan dus geen aandacht krijgen, dus ook geen aanmoediging om hun talenten eens goed te kunnen tonen.
het gaat om de sporters niet om de Dj.
ze kunnen beter wat GB muziek spelen.
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik zie hem al staan in het midden van een stadion (in een cirkeltje natuurlijk) met veel vuurwerk en veel show...

lol, ik denk echt wel niet dat het zoiets wordt.. er staat "begeleiding" hé, geen "mega show" of iets dergelijks.

er zijn trouwens bij iedere editie acts tijdens de optocht

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium