|
|
| Snakebyte |
| Amen....fan att jag inte hittade länken till streamen tidigare...nån som rippa? |
|
|
| RebeL9 |
ingen som identifierat flöjtlåten än? :E
kom igen det dräller ju av Tästofans här. Nån borde ju känna igen den. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Jag tycker folk ska sluta klaga, helt seriöst.
Man kan tycka vad man vill om Tiësto, men det är JÄVLIGT stort att få spela på en OS-invigning. Gör något bra av detta nu istället för att bara säga "nä, han skulle spela det här, han skulle spela det där, jag ville egentligen höra hardstyle".
Kom igen nu.. Lite positiva tongångar vill vi se. Jag tycker att det var grymt iaf. |
word |
|
|
| Vizay |
| flöjtlåten kan ha varit en nykomponerad låt för just den här invigningen, skulle tydligen finnas ett par sånna :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nu får vi verkligen hålla tummarna för att folk fattar att Gyllene Tider suger och att EDM är det enda som gäller....kommer folk inte få upp ögonen för musiken nu så kommer de aldrig få det.... |
Åkajj!
Såhär är det, och därmed basta;
Gyllene Tider suger INTE, tycker man det så vet jag tyvärr inte i vilken kategori jag ska sätta de personerna i...
inget illa personligt, men gyllene tider är det absolut fetaste som hänt sverige...Å vem gillar inte deras låtar...KAN över 500.000 människor ha fel? tydligen ;)
Gyllene ligger liksom i en helt annan dimension än trance öht..ett helt annat stadie
Tiësto gjorde allt som jag önskade mig på denna invigning!
Han var sig själv och spelade precis som han ville...
In Trance We Trust! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|