return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Till Alla Som Ska Se Oakenfold

CJ InterCity
tankte bara skryta lite med att jag traffa pa Oakey i förrigar har i Budapest, bara 2 timmar efter att jag anlaende :p han spelade pa en festival som liknar Hultsfred. skitgrymt var det och ni kan verkligen se fram emot oakenfolds stockholm spelning (summercruise var det tror jag?) :D :D

nagra latar Oakey spelade var:

U2 - Beautiful Day (oakenfold remix)
Oakenfold - Southern Sun (gabriel & dresden)
Solid Globe - Sahara
Thomas Datt - 2v2 (john askew remix)
Igor S - Boomerang
Tiesto - Traffic

och sa ett par fran ASOT 2004 CD2 men jag minnsej vilka:toothless

aja, jag halsade han valkommen till Sverige, hoppas ni far lika kul. glada halsningar fran Budapest (ps, ska traffa ATB imotrgon yeeeeeeeeeeeeeee:nervous: :wtf: )
Amnezia
yup blir nog najs å se Oakie lira iaf...e ju ändå en legend inom genren....även fast han inte va överst på önskelistan:wtf: :p

19dar kvar:happy2:
EsseT
OHH my GOD :D:D:D:eyes:

Hälsa mr ATB från Sveriges största fan av honom....

:D:D hehe nästan i alla fall
CJ InterCity
quote:
Originally posted by EsseT
Hälsa mr ATB från Sveriges största fan av honom....

pfft, här är jag nummer 1;)

jeeeevlar vilken fest det var i helgen. de som tycker att ATB är cheese bör tänka om! han är gudarnas gud och imo kan tiesto slänga sig i väggen i jämförelse :wtf: :wtf: bilder fran festen + ATB intervju kommer snart pa min hemsida www.dontstop.co.uk

bara sa ni vet:p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by CJ InterCity
pfft, här är jag nummer 1;)

jeeeevlar vilken fest det var i helgen. de som tycker att ATB är cheese bör tänka om! han är gudarnas gud och imo kan tiesto slänga sig i väggen i jämförelse :wtf: :wtf: bilder fran festen + ATB intervju kommer snart pa min hemsida www.dontstop.co.uk

bara sa ni vet:p

Live recording or stfu! :D

ATB trodde jag aldrig skulle vara något men det trodde jag ju aldrig om Sammy heller förrän jag såg honom live. Bra mycket bättre som DJ än som producent...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden