|
|
| CJ InterCity |
tankte bara skryta lite med att jag traffa pa Oakey i förrigar har i Budapest, bara 2 timmar efter att jag anlaende :p han spelade pa en festival som liknar Hultsfred. skitgrymt var det och ni kan verkligen se fram emot oakenfolds stockholm spelning (summercruise var det tror jag?) :D :D
nagra latar Oakey spelade var:
U2 - Beautiful Day (oakenfold remix)
Oakenfold - Southern Sun (gabriel & dresden)
Solid Globe - Sahara
Thomas Datt - 2v2 (john askew remix)
Igor S - Boomerang
Tiesto - Traffic
och sa ett par fran ASOT 2004 CD2 men jag minnsej vilka:toothless
aja, jag halsade han valkommen till Sverige, hoppas ni far lika kul. glada halsningar fran Budapest (ps, ska traffa ATB imotrgon yeeeeeeeeeeeeeee:nervous: :wtf: ) |
|
|
| Amnezia |
yup blir nog najs å se Oakie lira iaf...e ju ändå en legend inom genren....även fast han inte va överst på önskelistan:wtf: :p
19dar kvar:happy2: |
|
|
| EsseT |
OHH my GOD :D:D:D:eyes:
Hälsa mr ATB från Sveriges största fan av honom....
:D:D hehe nästan i alla fall |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by EsseT
Hälsa mr ATB från Sveriges största fan av honom....
|
pfft, här är jag nummer 1;)
jeeeevlar vilken fest det var i helgen. de som tycker att ATB är cheese bör tänka om! han är gudarnas gud och imo kan tiesto slänga sig i väggen i jämförelse :wtf: :wtf: bilder fran festen + ATB intervju kommer snart pa min hemsida www.dontstop.co.uk
bara sa ni vet:p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
pfft, här är jag nummer 1;)
jeeeevlar vilken fest det var i helgen. de som tycker att ATB är cheese bör tänka om! han är gudarnas gud och imo kan tiesto slänga sig i väggen i jämförelse :wtf: :wtf: bilder fran festen + ATB intervju kommer snart pa min hemsida www.dontstop.co.uk
bara sa ni vet:p |
Live recording or stfu! :D
ATB trodde jag aldrig skulle vara något men det trodde jag ju aldrig om Sammy heller förrän jag såg honom live. Bra mycket bättre som DJ än som producent... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|