return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Tiesto In Concert - 30 oktober - Gelredome Arnhem (NL)

Dark Apostle
8 uur aan een stuk dezelfde genre muziek is wat veel van het goede voor mij en dan nog eens 55 Euro betalen...Graspop koste 92 Euro en dat duurde 3 dagen, camping inclus...nee dat laat ik mooi aan me voorbij gaan, ik heb graag wat variatie zeker voor zoveel geld.
Phortastic
quote:
Originally posted by FredNova
waarschijnlijk na of vanaf 5 september

Ok, thx voor de info.
TOR
TiC voor €55 vs. fluit- en clavecimbelconcert (met orgelbegeleiding), van een goeie vriend voor €5

moeilijke keuze. TiC wil ik eigenlijk niet missen, want hoeveel keer zullen we dat nog meemaken zo dicht bij de deur? anderzijds is mijn aanwezigheid wel verwacht op het andere concert..
Olju
quote:
Originally posted by Pestario
off topic: james zabiela is gewoon de beste :haha: WAAROM: hij maakt van een track een kunststuk door met de geluiden te spelen...ik raad u allemaal eens aan om eens een setje van zabiela te downen, zeker voor de kortzichtigen met oorkleppen op die denken dat tiesto de beste is (geen belediging, gewoon een menselijk trekje)

volledig mee akkoord
zabiela achter de cd decks is pure magie :eyespop:
Zehra
Das best wel veel idd voor 1 DJ maar het is nie alleen tiesto eh... begeleid met andere artiesten enzo (zoals boss@nova bvb tijdens eerste tic) en ook al is da nie zo:

quote:
Originally posted by TOR
TiC wil ik eigenlijk niet missen, want hoeveel keer zullen we dat nog meemaken zo dicht bij de deur?

Mooi gezegd Tor :)

Ik ga hier dus wss naar toe. Maar moet wel eerst ff het huwelijkskalender van de familie en kennissenkring checken... :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium