return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Op tv: Tiësto @ Pinkpop

JediD4M
Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..
websley
quote:
Originally posted by JediD4M
Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..

Bent het wel eens, ik heb ook niet gezegd dat hij technisch perfect is, maar hij blijft wel heel invloedrijk.
Ik was vroeger ook altijd een van diegenen die nog weleens "nee" konden zeggen tegen Tiesto. Voor mijn gevoel heb ik dat juist te vaak gedaan.
Om namelijk een vergelijking te geven, vindt ik de Tiesto rond de tijd van "Theme from Norefjel" toch een tikkeltje slechter dan nu:o
(Maar ja, dat is mijn mening:rolleyes: )
Wildfir3
allé vooruit de zoveelste tiesto-bashing thread, die zagen we ni aankomen! :)
Zehra
en net nu de armin-bashing gedaan is... :o
Jasperovitsj
^ :haha: :haha:

Anyway, weet er eigenlijk al iemand wat hij effectief gaat doen? Gewoon een setje draaien, eigen nummers "live" spelen, of iets compleet anders of vernieuwend?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium