|
Marco V @ Mondo, Sthlm
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by hustler
Funtar också på att, vad är det han lirar?
Mest hårt va? |
Han e väl mest känd för att köra tech-trance och det är just när han gör de som jag gillar honom bäst...
är han körde på Monday Bar sist då de var på Dailys så började han hyffsat soft och skönt men senare gick de över på riktigt techigt å hårt = skönt...
Han varierar sig väl lite precis som alla andra DJs ibland :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Glorie! Jag kan köpa åt dig... Bekräfta vem som ska köpa åt dig så ingen köper i onödan. Jag ska ändå förbi Pitch själv senare idag eller imorrn å köpa.
|
va snääääääääll du e stefan :) då kör ja på dig.. för du e den ende som sagt att det e ok. :p
2 tack & skicka kontouppgifter och bank så för ja över asap
JB, aaa ja vet fan.. de e knapert nu, men ja kolla me skatteverket.. kommer på fredag.. (om de vet om ens kontonummer alltså) men de hoppas ja för bövelen de vet, mitt alltså)
Esset...aaa fan.. var lite short notice sist :p jag funderar på att åka på turné innan, så ja åker till sthlm från örebro troligtvis.. slaggar i sthlm och sen hem på tisdag. inte helt säkert me resplanerna dock... |
|
|
| EsseT |
Glorie kan bli så ibland Så du tänker göra en turne skoj =)
Kan ju säga att rank1 festen inte var med i min turne men men det är överbro o förhoppningsvis mondaybar kryssningen med inräknad..
Sen är det slut på turne för den här gången o då börjar de vanliga festerna...hehe |
|
|
| Daniey |
Tycker Herr Marco kör ungefär likadan stil de gånger jag hört honom!
Lite techtranceaktigt som nån skrev ja , å slutar relativt hårt ;)
Me like IT! :D |
|
|
| AC. |
Så där. Precis hemkommen från stan där jag köpt min biljett till Måndag.
Om ni inte redan köpt biljet så rekomenderar jag er att dra till pitch för de hade bara tre styckewn kvar på cum.
Ses
(Kul att se att du kommer Jenny ;)) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|