return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Marco V @ Mondo, Sthlm

JayBee
jaha "klängde på varandras ryggar" vad menar du med det? jag satt på min poolares rygg i typ 10 sekunder men hans huvud klämmde min pung gång på gång så jag fick så satans ont altså.. ville bara lägga mig ner och dö!

men men.. faaaan va kul det var :) hehe :) (förutom pung-krossar incidenten dock)
Glorie
ne ja syfta på två tjejer alltså... jobbit me pungen du :p hur gick det med hörselgången? ;) det e tufft att ligga på topp du vet :p
Sorrow
Instämmer med Glorie.. Vet också precis vilka du menar; de stod bakom mig i kön. Redan då höll jag och min bror på att få migrän..

Grattis i efterskott, btw.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Show off -_-;;;;;

;)

Nej då... ville bara ge en hint om att de härliga fortsätter... ge er tankar på vad som kanske komma skall... funderingar på vilka DJs som kan komma...

quote:
Originally posted by staz
ahh fyllde glorie år ! får bli ett grattis i efterskott nu istället då !
my apologies.

hade f.ö. en hejdundrans kväll och tyckte att marco manglade på finfint hela vägen.

No offence men jag tror hettan och fukten gjorde så din frilla var identisk med Bobby Ewings frippa... ;)

kram du :gsmile:

Kan hålla med att man såg en del fylleoffer igår... gillar dom inte för dom har noll koll på nåt... vill man dansa med sånna går man bara på krogen annars...
Aendy
Höjdpunkten från kvällen och det säger inte lite:

Sladjan Osmanagic a.k.a. Stojan, Sveriges främste fotbollsexpert minglade i Mondos salonger. Var tvungen att ta en idolbild (här skiljer jag mig från övriga SWETA:s som istället tar idolbilder på sig med sin favvojockey). Kolla vad glad jag är! :)

Vet ni mot förmodan inte vem detta är lyssna då här för ett underbart smakprov

Ett par till smakprov finns på P3s hemsida

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden