return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Marco V @ Mondo, Sthlm

Sorrow
Liten besvikelse, var inte lika flawless som sist jag såg honom, men fortfarande bra (undantag ett par övergångar som fick mig och brorsan att bara skaka på huvudet - tror aldrig det har hänt förut att han mixat skräpigt*).. Skulle väl också säga något runt 6-7 av 10 typ. Kul att springa på Özze där också.. :)

*det var typ två-tre övergångar på tre timmar, jag trashar honom inte. Relax. Är bara van vid att ALDRIG höra honom missa.. ;)
Marey
Grymt set måste jag säga, riktigt röjjigt :)
hustler
Någon som vill bjuda på lite tracklist?
AC.
Gled in lite lagom innan tolvsnåret på kvällen. När jag väl kommer bort till Dansgolvet har Marco V redan börjat lira. En del tyckte han började lite segt men jag tyckte han rockade hela vägen genom sitt set!
Någr låter jag kommer ihåg att han spelade:
Marco V - Automanual
Marco Vs Bates - Bang Bang
Armin van Buuren - Blue Fear 2004 (Agnelli & Nelson Remix)
Kruger & Coyle - The Witness
Origene - Sanctuary (Marco V Bootleg Mix)
Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Mix)
Mudblood - Flaming June 04
(Såg visst att Doter listat de flesta låtarna som spelades igår på TranceClubber)

Träffade på Staz och Födelsedagsbarnet igår som även presenterade mig för fd. Lundabon Andy. Sen självfallet träffade jag på Jaybee och doter&co. Han som hastigast hälsa på Can :)

Blue fear, flaming june och Cafe del mar var defenitivt min kivälls höjdpunkter!
SteveTranz4ever
BTW:
Johnny Boy avslöjade för mig 3 DJs för Monday Bar September... 1 är spikad i nuläget...

Tyvärr måste jag hålla mina läppar förseglade :toocool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden