|
|
| CJ InterCity |
tsja, jag har nog inte varit medlem här tillräckligt lnäge för att bli saknad :toothless men jag kommer i af sakna er lite ;) har fixat drömjobb på en klubb nere i Ungern under augusti. kommer bli attans grymt! :)
[SKRYT]
och så blir det kändishäng med ATB, James Holden, Garbiel & Dresden, Hernan Cattaneo och Seb Fontaine :p och slutligen har en kompis fixat en timmes spelning på Love Parade den 28 aug! titta gärna förbi om ni är i krokarna:wtf: :wtf:
[/SKRYT]
:D :D :D :D :D
ha det gott alla swetas!! och så hoppas jag ni som ska på summer cruise och alla andra fester får det jädrans grymt:cool: |
|
|
| St_Andrew |
Oj fan va coolt. :D
lite avis =)
ha det grymmt bra där borta :D |
|
|
| jofawe |
hejdå ... främling ;)
nä.. ha så skoj därnere.. hälsa grabbarna :whip: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
har fixat drömjobb på en klubb nere i Ungern under augusti. kommer bli attans grymt! :)
|
, fan va roligt! grattis till jobbet :) och så får du se till att rocka kläderna av alla klubbsugna ungrare med feta låtar på dansgolvet. :thepirate |
|
|
| CJ InterCity |
huhu nu ar jag hos en kompis Budapest. har varit har i 2 dagar nu, och inte haft en enda lugn stund. massor med trance o house at höger och vanster:p
aja hoppas alla har det gott dar hemma:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|