return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
adieu på ett tag

M1cro5lave
Fan va gott! =)

Hoppas du har det så bra då :) (lite avis blir man nog, hehe)
Snakebyte
Fan va najs!!! Lycka till!
mjz
love parade i augusti? har jag missat nåt nu igen...?

simma lungt!
sipowitz
Ha det gott!

Jag passar på att inflicka till alla, att jag gjort en flytt till Lund nu också och har blivit internetlös en stund... Illa Illa... men attsingens va massa sol man får istället...

Hur många fler här är det som använder solkräm med faktor 25 ;-)
det intressanta är att när man köper sån solkräm så blir man tvungen att godta att det är clowner på tuben... hmmsi verkar som den styrkan är för barn.. *här finns det nu möjlighet för eventuella dåliga skämt sån even eventuella reply´áre`*
Dj_Irish
quote:
Originally posted by sipowitz
Ha det gott!

Jag passar på att inflicka till alla, att jag gjort en flytt till Lund nu också och har blivit internetlös en stund... Illa Illa... men attsingens va massa sol man får istället...

Hur många fler här är det som använder solkräm med faktor 25 ;-)
det intressanta är att när man köper sån solkräm så blir man tvungen att godta att det är clowner på tuben... hmmsi verkar som den styrkan är för barn.. *här finns det nu möjlighet för eventuella dåliga skämt sån even eventuella reply´áre`*

Solfaktor 25 rular! Köp på apoteket, där har de vett att förstå att solfaktor 25+ är för vuxna! :D

Välkommen till Lund förresten. Jag har flyttat till Malmö men jag jobbar i Lund varevigadag. Se för fan till att fixa internet om du bor i studentlägenhet. De har en najsig 10MB lina ju.

CJ InterCity: Hoppas du får det gött i Ungern! Glöm inte att rapportera till oss här alla vansinnigheter du är med om :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden