return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Naar welke muziek luister je naast trance?

Little Theseus
Tja, ik ben ook gewoon heel breed aangelegd, ik ben niet voor niets naar Lowlands gegaan (ookal waren daar heel wat goeie dj's).
Ik kan de meeste muziekstijlen wel waarderen, behalve de Yoyoyoyo-kijk-mij-stoerzijn-ik-ben-de-man-ik-ben-gaaf-ik-ben-het-helemaal-met-dit-goedkope-liedje-muziek (zelf invullen welke stijl dat is ;))

Punk, rock, en gewoon mooie luistermuziek owns me. Verder vind ik Cybertechno best cool, maar dat is echt opper-underground.
En ik haat het echt als mensen andere mensen meteen al afkraken omdat ze van een bepaalde muzieksoort houden. Kijk naar jezelf en zie hoe lomp je bent! Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen niets meer met me te maken wilden hebben omdat ik van EN dance/trance/techno/garage hou, EN dat ik van punk/ska/rock/enz. hou. Kan ik echt niet tegen, ieder zijn eigen liefhebberij toch?

Henk: ik ben trouwens ook pas nog naar een hardrockfeest gegaan, in mn dancevalley shirt, en ik werd er daardoor tig keer op aangesproken dat ik er niet hoorde, en als ik ging dansen dan gingen ze allemaal op mij raggen zodat ik wel weg moest. best triest, voor mij is iedereen gelijk, en dan maakt het niet uit waar je van houd.
tango
vooral ambient & chillout. A-la Tiesto's in my memory.....en ibiza chill out enzow.

grtz,
TNG
serialkillah
Ik luister naar ongeveer alle soorten elektronische muziek en daarnaast luister ik af en toe (vooral op het werk) naar pop, rock en rap.
Eye-Riz
heb een tijd in een rock-café gewerkt, en de mensen daar stonden te kijken dat ik van house hield. Maar andersom ook: als ik op een party was, en ik vertelde dat ik in een rock-café werkte, konden ze zich dat niet voorstellen.
Muziek is toch gewoon muziek? Je vind het OF mooi OF niet mooi. Whatever de stijl is.
Muppet
quote:
Originally posted by Eye-Riz
heb een tijd in een rock-café gewerkt, en de mensen daar stonden te kijken dat ik van house hield. Maar andersom ook: als ik op een party was, en ik vertelde dat ik in een rock-café werkte, konden ze zich dat niet voorstellen.
Muziek is toch gewoon muziek? Je vind het OF mooi OF niet mooi. Whatever de stijl is.

Mooi gezegd Eye-riz

Underworld en chil-out en ook wel rock=k's choice, staind, 3doorsdown dat soort muziek

Greetz muppet

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland