|
|
| Pumaz |
Hier is dus mijn laatste track. Het is zoals gewoonlijk ver van trance, als ik van de commentaar van anderen kan afgaan is het 'gewoon groovy'.
Ik weet dat het saai is maar gelieve toch eens te luisteren :p
Link |
|
|
| djcresto |
| Voila kheb het eens beluisterd. Het lijkt me een ideaal nummer om te draaien in een lounge bar. Voor de rest klinkt het in mijn oren vrij professioneeel en goed gemaakt, misschien een beetje weinig variatie. Ken ook het genre te weinig om er echt gefundeerde en/of opbouwende kritiek op te geven. |
|
|
| Zehra |
idem als cresto. ken er nie veel van. technisch klinkt het allemaal lekker vlotjes... mah die string stoort me wa :o nie negatief opvatten mah, I really don't like it :) tis like: hmmmmm hmmmmmmmmmmmmm mah das wa te lang... na de 5de minuut laat je da weg en dan vind ik het echt sweet :) echt lekker groovy... kzou het mss meer appreciëren alst wa melodischer zou zijn. :) mah da ligt dus aan mij eh, no offence dus :)
edit: theet dus nie string mah pad :o |
|
|
| Kaidreas |
ik vind het best goe, maar ik zou het hier niet bij houden.
ik mis precies nog een heel stuk |
|
|
| TOR |
ongelooflijk lekkere groove.. vooral dat kleine vocal sampletje, geeft iets extra's....
die pad vind ik persoonlijk heel goed, maakt het nummer heel smooth en ideaal voor een zomerse avond.. alleen mis ik een extra square melodietje, de pad staat er zo'n beetje alleen..
je beste nummer tot nu toe denk ik (naast Primitive) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|