return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
producersthread

Dj LPG
Ik start deze (nu dus wel degelijk serieuze thread) op, een beetje als "tips & tricks"-thread voor de producers hier... Als iedereen die produced eens begint met te zeggen met welk prog hij/zij werkt, dan weten we al waar we zo een beetje terecht kunnen als er iets misgaat :)

Daarnaast lijkt het mij ook wel leuk om het de anderen mee te delen als je bvb een goeie VST-plugin hebt en dan even uilegt wat er zo allemaal kan uitgehaald worden

Ik zal dan ook maar starten eh:D

Prog: Buzztracker (www.buzzmachines.com)
Voor een gratis programma te zijn is dit echt wel zalig! Alle plugin's voor reason, cubase en dergelijke werken erin en het is een erg overzichtelijke interface...

Ik ben nog van plan om een dezer maanden leren te werken met Cubase SX, maar dat zal wel wat tijd vragen :rolleyes:
Pumaz
Volgens mij was er ooit al een poging om zo'n thread op te starten, het had toen niet zo veel succes ;)

Anyway, ik heb:
Cubase SX, Reason 1.0.1, Buzz (enkele dagen maar, snap er nog niks van) en ergens heb ik Fruityloops nog zitten ook, plus een paar (gedateerde) synths.
Ik gebruik vooral Cubase maar er komt veel Reason bij kijken in mijn tracks ook (ik ben dol op de Redrum drummachine).

Wat ik maak weten de meestal al aangezien ik wel al een paar dingen gepost heb. Voor wie het niet weet: verwacht géén trance :toothless

Ik heb vandaag weer iets afgewerkt dus wacht ik nu op iemand met webspace om te hosten :)
TOR
http://www.tranceproduction.com/

*edit* voor wie met Reason werkt en goeie sounds zoekt:

http://www.internet.is/reason/
Tiger777
quote:
Originally posted by Pumaz
Volgens mij was er ooit al een poging om zo'n thread op te starten, het had toen niet zo veel succes ;)

Nee hoor, er was ooit eens een poging om alle geproducete liedjes de concentreren ipv altijd een nieuw threadje te beginnen als iemand iets nieuws heeft. Maar, inderdaad, dat is geen groot succes geworden :haha:
Die producers zijn véél te wanordelijk van aard denk ik :p
Pumaz
Hehe, en ik heb juist weer eentje gepost in een nieuwe thread :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium