|
|
| CJ InterCity |
hehehe nu menar jag alltså inte en remake eller cover av förra årets brakhit. jag är helt enkelt fundersam över vilken/vilka av årets låtar som kan mätas med As The Rush Comes? den var ju både sommarhit, hösthit, vinterhit och ta mig fan vårhit :wtf:
sommaren är visserligen långt från slut, men en del låtar har redan börjat växa sig stora. vad jag nu undrar är inte era personliga favoriter, utan vilka låtar ni har märkt blivit stora. själv är jag säker på att följande låtar kommer ha anthemstatus vid årsskiftet:
Filterheadz - Yimanya
Whiteroom - The White Room
Above & Beyond - No One On Earth
några fler kanske?:) |
|
|
| Vizay |
| så mycket som alla har snackat om och lovprisat den så borde väl Ronski speed - E.O.S vara given (även fast jag själv inte själv tycker den är nån elefantvältare precis) |
|
|
| hustler |
| Vet inte om jag tycker det har släppts en låt som kan axla ansvaret efter ATRC på ett värdigt sätt.. ;) |
|
|
| jofawe |
| yimanya knäcker den =) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Vizay
så mycket som alla har snackat om och lovprisat den så borde väl Ronski speed - E.O.S vara given (även fast jag själv inte själv tycker den är nån elefantvältare precis) |
E.O.S är en fantastiskt fin låt, jag skulle dock inte vilja jämföra den med ATRC i fråga om innovation, ATRC är ett fulländat verk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|