return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Grymmaste Låtarna Hittils i Sommar!

Amnezia
quote:
Originally posted by Gate 42
Mja, eller jo den är helt ok. Dock ska det vara Eric Prydz remixen på den. Där snackar vi en riktig golvskakare :D

e det den där störiga vocalsen i prydz mixen me?? minns inte namnet på mixen men hörde en i veckan som förstörde typ hela låten...lät som nått jäkla bootleg hemmabygge..:whip: :whip: borde va förbjudet å lägga på en sån kass vocal på en låt som lola's theme:p :p :p
Proximus
den kommer heta exakt såhär Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Original Mix)

tycker det är ganska tragiskt iom att Retarded Funk står bakom hela låten och prydz har piffat upp den, om det är någons namn som ska stå innan så är det Retarded Funks, men musikvärlden är som alla andra världar, politisk. Eric Prydz är en jävligt duktig producent och dj som jag respekterar riktigt mycket, men den här låten borde inte bara ha hans namn i början. (och nej, det är inte hans fel, det är skivbolaget).

Hursomhelst, Sommarhit 2003 och Sommarhit 2004 för mig ;p man kan aldrig bli kvitt den :D

Lolas Theme är bra alltså :D
dbl
*sjunger*
Hej monika hej på dig monikaaaaa.. hej monika hej på dig monikaaaa.. hej monika hej på dig monika... hej monika heej på dig moonikaaaaaa...
*sjunger*

hahahaha :P
hustler
quote:
Originally posted by Proximus
den kommer heta exakt såhär Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz & Retarded Funk Original Mix)

tycker det är ganska tragiskt iom att Retarded Funk står bakom hela låten och prydz har piffat upp den, om det är någons namn som ska stå innan så är det Retarded Funks, men musikvärlden är som alla andra världar, politisk. Eric Prydz är en jävligt duktig producent och dj som jag respekterar riktigt mycket, men den här låten borde inte bara ha hans namn i början. (och nej, det är inte hans fel, det är skivbolaget).

Hursomhelst, Sommarhit 2003 och Sommarhit 2004 för mig ;p man kan aldrig bli kvitt den :D

Lolas Theme är bra alltså :D

Och Bangalter och Falcon har också gjort en låt som heter Call On Me? Fan vad förvirrande.

Hur kommer det sig att du "vet så mycket om detta"? Bara nyfiken.. ;)
Proximus
två av mina bästa polare är bakom retarded funk och ena är den som gjort call on me med den tredje bakom retarded funk (bigbadbaz) från england :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden