return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma? (pg. 9)
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
voor Jukx: wat vet man! ik ken kissyfur nog wel alsik die pics weer zie!!! die krokodillen waar egt te cool gewoon:) en thundercats ....damnnnnnn, hoe kon ik dat vergeten. kwam altijd in een show gepresenteerd door een wijf met rood haar...birgit, brigit...kut hoe heette ze ook al weer...(niet boeiend ofzo, maar om mijn geheugen compleet te maken).de gummiberen schoten me ook weer te binnen bij het zien van die plaatjes, damnz, dat waren tijden man:) dat wij dat gewoon allemaal met de paplepel kregen ingegoten, wat een verwennerij ;)
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Kent iemand trouwens nog de serie Bionic Six? Dar was een gezin met geadopteerde kinderen en ze hadden (gellof ik) allemaal een soort ding om hun pols en als ze hun hand op dat ding sloeg, werden ze supersterk ofzo...:D:D:D

Wat een tijd hé, die jaren '80:D

Ja die ken ik ook nog wel ja!! Vond er alleen niet zo onwijs veel aan... kwam altijd op telekids geloof ik he!

en ja man, in de '80 hadden ze echt de beste tekenfilms!! tegenwoordig heb je allemaal van die kinderachtige nep tekenfilms! vroeger had je tenminste echt actie en spanning en coole dingen enzo in die tekenfilms... nu is het echt allemaal heel suf geworden! ze moeten gewoon veel meer gaan herhalen! beste tekenfilms komen echt uit jaren 80!!
TimeportE
He Jukx, thankx man.. ik probeer al een tijdje op die naam van de thundercats te komen.. ook als ik uitlegde over dat teken in de lucht etc, niemand herkende het.. Maar nu weet ik de naam weer.. YES.. bedankt man! :D:D
Optimus Trance
De oude Saved By The Bell:D
"It's allright, cause I'm saved by the bell"

RUDE DOG!

My Little Pony (sorry, maar hier keek ik ook stiekem naar):D:D:D

Hier zijn ze dan....The POPPLES!!!

Deze kennen jullie ook wel

Hahaha, deze ook wel

Ik ben nog op zoek naar een serie...vaagjes weet ik er nog wat van, toen was ik een jaar of 5-6 dus in 1986 ofzo. T was een tekenfilm met een soort meidenrockband ofzo, t heette iets van Jam, die groep, weet iemand welke tekenfilm ik bedoel???

[EDIT} IK heb er nog een, kennen jullei Alex de Muis nog!!!!Ik kan dat liedje 14 jaar later nog steeds neuriën:D:D:D[/EDIT]
Jukx
Dit is ook echt te stoer gewoon!!! Nu ik al die plaatjes zie, kan ik het me veel beter herinneren allemaal...

*zucht*
...ik wou dat ik nog klein was.

HE-Man and the Masters of the Universe!!!

Als je dit gekeken hebt vroeger moet je ook ff de theme ervan downloaden.... das echt cool om dat terug te horen!!!
Jukx
Hahaha, Optimus... ik weet welke je bedoelt!! Volgens mij was jij net zo een tekenfilm-freak als ik!! :) :) :)
Die serie over die meiden rock-band kwam altijd na Lucky Luke geloof ik he?? Op nederland 2 ofzo...
En Alex de Muis ken ik ook nog... wat was dat lomp zeg! :)
Ik keek ook altijd naar Winnie de Poeh...
met dat leuke liedje...
"Poeh beer, Wienie de Poeh beeeeeeer.... blablablalalalala"
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx

Yeaaaah!!!! Skeletor's THE MAN!!!
Ik had vroeger dan ook niet HeMan maar Skeletor hehehe:D:D:D
Vinyl Boy
ik weet extreem over welke serie jij het hebt!!! eentje had een lange limo met een butler en was erg verwaand...

alleen de naam schiet me ff niet te binnen...die serie draait nu weer op V8 geloofik, ik zag um tenminste laatst. ff denken...volgens mij was het iets met hollywood in de titel...kan dat¿ iets met casanova wellicht? ik wete het echt niet meer!

ove weer op tv gesproken, D&D zag ik laatst ook op V8, ergens rond de middaguren. en Nightrider is dagelijks om 18:00 uur op V8. ok voor de liefhebbers: dinsdag (morgen dus) om 13:25 HEATHCLIFF op V8!! (Elke dag die tijd trouwens). ook morgen: 10:55 de berenboot, maar dan op NET5

check de programmering van V8 ff, ze hebben nog wat oude series (Little Bits, Bikermice from Mars)
Vinyl Boy
komtieeeeeeeeeeeeeeeee:

Beverly Hills Teens

you are very welcome :D
Jukx
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
ik weet extreem over welke serie jij het hebt!!! eentje had een lange limo met een butler en was erg verwaand...

alleen de naam schiet me ff niet te binnen...die serie draait nu weer op V8 geloofik, ik zag um tenminste laatst. ff denken...volgens mij was het iets met hollywood in de titel...kan dat¿ iets met casanova wellicht? ik wete het echt niet meer!

ove weer op tv gesproken, D&D zag ik laatst ook op V8, ergens rond de middaguren. en Nightrider is dagelijks om 18:00 uur op V8. ok voor de liefhebbers: dinsdag (morgen dus) om 13:25 HEATHCLIFF op V8!! (Elke dag die tijd trouwens). ook morgen: 10:55 de berenboot, maar dan op NET5

check de programmering van V8 ff, ze hebben nog wat oude series (Little Bits, Bikermice from Mars)

:)
En ik weet ook heel erg extreem over welke serie jij het nu hebt! :)(volgens mij dan hoor) en dat is niet degene die Optimus bedoelt... volgens mij bedoeld Optimus een nóg oudere serie!
Die ene die jij bedoelt is toch dat ze ook altijd in een hamburger tent gaan eten enzo (naja, dit klinkt een beetje stom maar ik weet volgens mij wel welke je bedoelt. :)) Het werd in ieder geval altijd op Telekids uitgezonden toch? Die serie die Optimus bedoelt (als het de serie is die ik vermoed) kwam altijd op nederland 2 of 3. Want volgens mij was er in die tijd nog geen RTL 4....

Vinyl Boy

kweenie of dit werkt..anyhow, nog wat pics!
Optimus Trance
MAPLE TOWN

GI JOE!!!!!!

He, das t clowntje uit IT:D:D:D

"Kom op bezoek bij Barba Pappa"

Wie kent deze nog?? DE GALAXY RANGERS

Deze is wat minder oud: C.O.P.S.

Morgen meer herinneringen van Optimus mensen:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement