return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?

Optimus
quote:
Originally posted by Dj Alpha
leuk plaatje Jukx :)
maar die Alf is toch allang dood. Die moet onderhand bijna 30 zijn :D

Alf was alien, hij kan natuurlijk 1659 jaar worden:D
Willie zal wel dood zijn:D:D:D
New Wave
gheghe, cool, weer een clasieker.....ik zat vandaag toch toevallig aan een klassieker te denken......serie die ik altijd prachtig vond was The Saint.....met die gele eend...whehehe die was echt PHAT..met die cavia's whehehehe.......effe kijken of daar filmpjes van zijn :D
Apoptosis
Ik durf te wedden dat niemand deze kent (fuk... hoe zet je een foto online??!?!):

http://images.google.com/imgres?imgurl=www.eclipse.st/images/cptnpwr.jpg&imgrefurl=http://www.eclipse.st/cptnpwr.html&h=425&w=300&prev=/images%3Fq%3Dcaptain%2Bpower%2Bfuture%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26sa%3DN

Dit vonden wy altyd zoooo'n bruut programma!! Van die mensen uit de toekomst die op een knopje drukken en daarna een coole robotpak aanhebben!!! Het werd geloof k uitgezonden op "Superchannel" of zow.

Link naar Captain Power site

Nog een programma waar iedereen naar keek was McGuyver... maar daar lach :stongue: ik nu alleen maar om, hehe.

ltr

==========[[[ EDIT ]]]==========

Laat maar... die foto doet t niet, check die link naar de site maar als je zin heb :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik durf te wedden dat niemand deze kent (fuk... hoe zet je een foto online??!?!):

==========[[[ EDIT ]]]==========

Laat maar... die foto doet t niet, check die link naar de site maar als je zin heb :)

Zoiets heb ik eigenlijk nooitgezien. Ik zat vroger op Sky altijd dat kinder programma te kijken. Weet alleen niet meer hoe dat heet.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Zoiets heb ik eigenlijk nooitgezien. Ik zat vroger op Sky altijd dat kinder programma te kijken. Weet alleen niet meer hoe dat heet.

DJ Cat show?
met Linda de Mol?:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland