|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
voor Jukx: ik d8 even dat jij die serie bedoelde met die wasberen die als vijand zegmaar een magnaat hadden die het bos wilde verkopen ofzo. Die slechterik was een roze figuur met een neus als een omlaaghangende L vorm wiens zoon (die weer met de "goede" wasberen heulde) cedric heette...ik d8 dat deze serie THE RACOONS heette, maar kan mij helemaal vergissen. |
Die bedoelde3 Jukx dus niet:D:D:D
DJ Cat (met linda de mol) |
Jaaaaaaa, die ken ik nog!!!! dat was toen op Sky channel ofzo toch???? Was een decor alsof t op straat was ofzo met vuilnisbakken enzo.
Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik aan die "periode":rolleyes: terugdenk, moet ik altijd denken aan een reclame van Nescafe vroeger, met dat deunje van een panfluit, sommigen zullen deze reclame zich wel herinneren. Dan werd er op t einde zoo "Neeeeeescafeeee" geroepen. |
|
|
| Jukx |
Denver, the last dinosaur (of iets dergelijks, zo ging het liedje ten minste, dat ik nog steeds uit mijn hoofd ken :) )
DJ Cat (met linda de mol)
|
Hahahahaha, ja die ken ik ook nog.... hahaha Denver the last dinosaur... was hem al helemaal vergeten, maar nu je het zegt kan ik het me weer helemaal herinneren!! Was best wel grappige serie, en vooral dat liedje was onwijs leuk, die kon ik altijd helemaal meezingen! nu niet meer helaas...
en die DJ Cat ken ik ook nog wel, was altijd op super channel... onwijs goede tekenfilms hadden ze daar!
| quote: | | Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik aan die "periode" terugdenk, moet ik altijd denken aan een reclame van Nescafe vroeger, met dat deunje van een panfluit, sommigen zullen deze reclame zich wel herinneren. Dan werd er op t einde zoo "Neeeeeescafeeee" geroepen. |
... nee, daar heb ik nou geen last van nee.
:p |
|
|
| Blik |
Teddy staat op #1!!!!!!!!!!!
wooohoooo |
|
|
| Jukx |
Jaaaaaaa, DE BLUFFERS!!! zo heette het inderdaad! Optimus je bent een held!! :)
ik hoop echt dat dat liedje ervan te downloaden, want dat was echt mooi!
Keek er trouwens wel eens iemand BRAVESTAR?
....Champion of Justice, MARSHALL BRAVESTAR!!
dat was die cowboy die op een of andere vage planeet woonde en die dan speciale krachten kon oproepen:
eyes of the hawk,
ears of the wolf,
strengt of the bear,
speed of the puma.
ik heb ff het liedje ervan ge-attached, kan je hem luisteren! |
|
|
| Jesse |
JAAAA! Bravestar ken ik nog wel ja!
Dat was echt een gave serie, daar had ik ook speelgoed van herinner ik me nu ineens! In die serie hadden ze geen goud maar lichtroze stenen ofzo...Dat paard + bravestar was echt wel wreed!
Nog een serie die ik vroeger ook vaak keek: Heathcliff
Die oranje kat die zn eigen 'gang' had :)Ze hadden ook een eigen auto enzo :) Echt lachen.
Inspector Gadget keek ik ook heel vaak, ik heb niet veel tv gekeken ook toen ik klein was :D
Trouwens best wel leerzaam, want het is zeker wel goed voor je Engelse woordenkennis, en dat allemaal dankzij tekenfilms :)
EN trouwens: David de Kabouter??Keken jullie dat niet?? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|