|
|
| Fokused |
Nu i helgen så kör vi de sista två kvällarna på Stacy - dessa blir även de sista Fokused-festerna i Stockholm på ett tag! Vore kul ifall ni kunde komma. Troligen så passar fredagens musik er bäst...
Vet inte hur många av er som får våra nyhetsbrev, men ni kan läsa den senaste genom att klicka på länken nedan. Då har ni lite mer förklaring samt info om helgen.
FOKUSEDS NYHETSBREV :tongue3
Har ni frågor så kan ni antingen ställa de här eller maila oss på info@fokused.net så försöker vi svara på de.
Your Fokused crew |
|
|
| hustler |
Studio 54 resident!
Fan vad häftigt! |
|
|
| Endre |
låter härligt, men det är ju trist ni har ert sista på ett tag. Anledningarna till det är olika och gossip bildas lätt..mm. Ni kanske borde sattsa på nytt koncept? Snackade med en polare om detta som gillade idén skarpt. Om ni ser er om så finns det många unga svenska trance producenter som slår sig fram på de stora bolagen (inklusive mig själv), det är hårt och lite hjälp med spelningar på hemma plan vore nåt.
enligt min egna åsikt så är ni för insnöade i eran disco-pryl. progressive är för trist för att vara dans musik egentligen. Men men, hoppas ni kör igång igen!
|
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Endre
enligt min egna åsikt så är ni för insnöade i eran disco-pryl. progressive är för trist för att vara dans musik egentligen. Men men, hoppas ni kör igång igen!
|
du är ung, du har inte varit ute, du har inte hört riktigt grymma prog djs när de lirar, de äger upp alla trance, house och techno djs jag någonsin hört. prog kan vara någonting underbart, det kan också vara någonting jävligt tråkig, sen får man hoppas att djn som lirar förstått tanken med prog och spelar som det ska spelas och inte massa "nu spelar jag i 2 timmar i samma nivå hela tiden och det ska varken upp eller ner, eller jo kanske ännu mer ner mitt i peak time" |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | | Originally posted by Proximus sen får man hoppas att djn som lirar förstått tanken med prog och spelar som det ska spelas och inte massa "nu spelar jag i 2 timmar i samma nivå hela tiden och det ska varken upp eller ner, eller jo kanske ännu mer ner mitt i peak time" |
word-ilicious :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|