|
|
| pooley |
| zeg drolmops, kzit dan in lloret :/ |
|
|
| Pumaz |
| De nieuwe maatregelen van de burgemeester al gehoord/gelezen Fré? Ni te doen:whip: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by pooley
zeg drolmops, kzit dan in lloret :/ |
Mag ik zo vrij zijn van u enkele tips te geven:
1. Ga zeker eens naar St. Trop, de goedkoopste disco van Lloret, drank en inkom gewijs
2. Pas op voor de mossos d'esquadra (de flikken van Lloret) als ge met u zatte kloten buiten komt en lawaai begint te maken. Die slagen met hun matrak op u smoel voor niks, kspreek uit ervaring. Heb daar toen 10 dagen met een dik oor rondgelopen :nervous:
3. Als ge degelijke muziek wilt, Collosos (bekend voor hun foam parties, zeker slechte kleren aandoen want die kunt ge dus in den bak gooien nadien) en Tropics, nooit geweest ma ze spelen daar goeie muziek heb ik mij laten wijsmaken
4. Nooit ma dan ook NOOOOOOOIT uitpakken tegen Italianen. Hierover zwijg ik liever... you know
5. Laat u nooit int zak zetten, altijd over de inkomprijs onderhandelen, ge moet zeggen da ge nen Belg zijt en da ge u binnen zwaar zat gaat zuipen, das kassa kassa voor hun en dan moogt ge bijna gratis binnen
6. Too bad maar Lloret dance festival is in Juli normaal, das echt nen domper voor u want daar heb ik mij het best van al geamuseerd
7. Probeer zo veel mogelijk grieten te versieren, zelfs al denkt ge dat ze way out of your league is. Tenzij ge een lief hebt natuurlijk.:rolleyes:
8. Have fun dude
sorry dak effe van het topic ben afgeweken maar kon het ni weerstaan |
|
|
| lievez |
| aha goei tips, kga in september na lloret :x |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|