|
|
| Little Theseus |
Waarom trekken jullie een grens over wat "een echte ta" is?
Een echte TA is gewoon zwaar verslaafd aan trance, zo simpel is dat, en dat is niet uit te drukken in posts of hoe vaak je in chatrooms zit. Iedereen heeft zijn eigen manieren van uiten.
Ik baal gewoon enorm. Er is hier altijd een sfeertje dat iedereen aardig tegen elkaar is en iedereen gelijk blablabla. Erg jammer dat dat weg wordt gehaald doordat een aantal mensen zich beter denken te voelen en een vipforum opstarten.
Ik begrijp heel goed dat een aantal mensen hier graag het forum weer willen zoals het "vroeger" was.
Wat is de grens voor het vip forum; 1000 posts+minimaal 6 maanden erbij horen ofzo?
Ik vind dan wel dat er een grens moet zijn, ookal is dat zo krom als een hoepel, maar dat zorgt iig wel voor duidelijkheid.
Ik smeek jullie een aantal dingen: ga je alsjeblieft niet afzonderen van dit forum, of ineens veel meer in het vipforum zitten, blijf gewoon normaal in dit forum, hou het gezellig en doe niet alsof jullie ineens veel beter zijn. Bedankt. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Daarbij komt ook dat JIJ toch degene bent geweest die een redelijk NON-muzikale thread heeft geopend met Asielzoekers etc( Het nut daarvan was??? ) Vandaar dat ik je reactie niet echt snap. Maar je was er al in 2000 dus je zal wel weten waar je over praat |
Ja maar ik zei niet alleen threads die over muziek gaan maar ook andere nuttige dingen, das een kwestie van lezen hè! Want een thread over Asielzoekers vind ik persoonlijk wel nuttig, want het ging daar over een hele serieuze zaak! Maar metzz ik wil geen conflict met jou dus zullen we inderdaad ff kappen met dat gemierenneuk zoals Vinylboy zei! :D |
|
|
| JdDark |
godverdomme, jullie nederlanders kunnen zagen
ben ik een echte TA, in mijn ogen wel, want wat is een TA?? een tranceaddict dus iemand die verslaafd is aan trance, dus ik zie iedereen als een TA, zowel de nieuwe leden als de oude
ik moet wel toegeven dat er hier en daar een paar tussen zitten die hier niet horen, en dat er hier en daar een paar tussen zitten die meer van trance weten dat ik voor mogelijk hield, dus quit the whyning, quit the bitching and lets talk bout trance!!!
(btw, ik ben daar dus geen lid van die VIP-sectie en eerlijk gezegd betreur ik dat niet.) |
|
|
| Remy D |
| WAT SCHRAAL DAT DOMME GELUL WEER HIER!!!!!!!!!!!!!!!! VOELT DE ! ZICH WEER BETER ALS DE ANDER!!!!!!!!!! TRIEST |
|
|
| Kartikeya |
HEY miss Proximus,
ik heb maar 1 advies voor jou" GA JE BILLEN WASSEN"
allereest heb ik het echt gehad met dat gedrag van"ik ben beter dan rest....accepteer het gwoon":whip:
kijk ik snap best dat internet je beste vriend is ... omdat je in dagelijks leven waarschijnlijk een "socially ed up nerd" bent.....
maareh ga dan niet hier proberen de maestro uit te hangen want ik denk dat ongeveer 50% van T A's in deze thread je echt zwaar uitkotst...
en dan hebben ze nog niet eens je gezicht gezien!!!:eek:
ofterwijl: ROT OP uit deze thread en verziek niet de duizendste thread met je prikkels die je hebt uit je sociale leven.....
Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet want ik heb het ECHT goed met je gehad:whip:
GREETZ,
K A R T
PS. ik hoop niet dat ikje aan het huilen heb gemaakt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|