return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Blik
vraag ik mij nog steeds af waarom ik er niet in zit......:p

ik zie dus dat rudy,miss p en lex (lex ben ik nie zeker van) er dus al wel inzitten
Vinyl Boy
ok, TRANCEADDICT...de naam doet vermoeden dat dit een MUZIEK site is, wat inhoud dat het voornamelijk over muziek zou gaan eventueel.

In de chill out gaat nagenoeg geen enkele thread over muziek, dus waarom zou je, als die-hard TA'er, daar gaan posten? + dat er mensen in de VIP zitten die ook nimmer in de Chill Out posten.

En verder snap ik je point niet echt, ik zou in mijn eigen thread niet mogen posten omdat jij dat vindt? Mijn point was dat we het bij het onderwerp zouden gaan houden en NIET, ik herhaal NIET, elkaars post zouden gaan uitpluizen totdat we iets gevonden hebben wat volstrekt irrelevant tegen ons gebruikt kan worden teneinde nog verder van het onderwerp af te dwalen.

Misschien moet je eens een cursus volge om die extreme hardnekkigheid van jou te doen verdwijnen. Kun je je eens aan het onderwerp houden AJB ipv andere mensen te gaan afzeiken?

Ik hoop dat jij gewoon lekker met je zelfvoldaanheid in dat VIPforum blijft, zodat we hier nooit meer jouw buitennissig domme posts hoeven te lezen.

aaaaaaaaaaaaaaaaa en ik zal ongetwijfeld wel weer een enorme hoop gezeik en kritiek krijgen van jou nu over enorm loze dingen.
Ik wens je er heel veel plezier mee!!
Dj Lex
Nou ja die post gaat echt weer helemaal nergens over. Ik geef gvd gewoon me mening en wordt weer geflamed. Ik val niemand aan. En Blik ik zit erin vind het heel gek dat jij er niet in zit, mods horen er als eerste bij te zitten lijkt mij
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
je bent toch niet voor niets mod geworden, dus waarde enzo heb je wel voor dit forum :)

quote:
Originally posted by Blik
vraag ik mij nog steeds af waarom ik er niet in zit......:p

ik zie dus dat rudy,miss p en lex (lex ben ik nie zeker van) er dus al wel inzitten

Ja blik zoals miss proxy al zei, jij bent Mod en betekent veel voor het forum! Ik denk dus dat de echte VIP's gewoon niet VIP zijn.....:) Want tja als Miss Proximus VIP is nou dan weet ik het ook niet meer! Ik heb haar nog nooit een usefull post zien maken en ik zie haar alleen maar mensen flamen! Je bent een echt VIP proxy, heel knap van je....:rolleyes: :rolleyes: !
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou ja die post gaat echt weer helemaal nergens over. Ik geef gvd gewoon me mening en wordt weer geflamed. Ik val niemand aan. En Blik ik zit erin vind het heel gek dat jij er niet in zit, mods horen er als eerste bij te zitten lijkt mij

wees maar niet bang lexie :) hij flamed mij hoor :) en ik kan er wel tegen dus het maakt niet uit....hihi....want jongetjes die vragen worden overgeslagen (hmmm....ok....geen nut) :D

ok terug naar het onderwerp....JEETJE WAT IS DAT EEN KUTIDEE VAN DIE VIP :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland