|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vind trouwens ook wel dat je nu een beetje verwaand aan het doen bent.........moet je op de chat zitten om er een beetje bij te horen ofzo
wat een bull zeg |
je moet zelf weten hoe je het opvat, maar als je even nadenkt over mijn post dan snap je zelf toch ook wel dat ik het niet over jou heb Blik.....je bent toch niet voor niets mod geworden, dus waarde enzo heb je wel voor dit forum :)
de rest van de mensen moeten maar letterlijk opvatten wat ik zeg: als je wat vaker in de chill out komt dan zie je dat daar veel gezeik en gezeur is enzo...
ennu...nastra LOL je hebt wel gelijk ja, je denkt 10 x na voordat je een thread aanmaakt haha :D
ennu verder doen jullie maar met mijn post wat je ermee wilt doen, sommige mensen vatten toch ALLES verkeerd op :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Maar je was er al in 2000 dus je zal wel weten waar je over praat |
en wij newbies:rolleyes: moeten in een hoekie zitten en naar de pro's kijken toch Rudy?:rolleyes: |
|
|
| Vinyl Boy |
aaaaaaaaa
ok, het draait wee eens uit op mierenneukerij hier... de één vind het nosig om de ander zijn post volledig uit te kammen en alles uit zijn verband te halen.
kunnen we het voor 1 keer bij het onderwerp houden?¿ namelijk dat het gewoon kansloos is dat sommigen wel echte Tranceaddict zijn en dus tot de VIP rooms worden toegelaten en de rest niet...kom op zeg..
als dit zo doorgaat ben ik hier gewoon weg, erg jammer, maar zo is de lol er keihard af.
het is beetje komkommertijd wat trance betreft geloofik, anders zouden dit soort acties nooit plaats vinden (geld ook voor andere threads).
hoi! |
|
|
| Miss Proximus |
| maar deze sectie is sowieso niet op jou van toepassing vinyl boy, want jij post immers nooit in de gewone chill out? waarom zeur je dan zo? geen recht van spreken zeg ik |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik weet niet eerst vond ik het best een goed idee. Veel gezeik zoasl proxi al zei, maar ja. Zo'n scheiding is niet tof en beetje lomp dat ze het hebben doorverteld, want dan zaai je juist een tweesplitsing als iedereen gewoon ze bek had gehouden had er nix aan de hand geweest geen jaloezie, verontwaardiging of afgunst. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|