return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Optimus Trance
Als ik heel eerlijk ben, vind ik mezelf ook wel een beetje een "useless poster" hoor, dus eigenlijk snap ik niet eens dat ik bij t VIP forum mag komen:D:D:D

Ik bedoel, trax identificeren kan ik niet, ik ben meer de vrager:D, veel meer verstand (dan de rest ofzo) van trance ofzo heb ik ook niet, ik ben eigenlijk wel een voorbeeldje van zo'n lame poster:p:D:D
Mee eens?:p

En dat sommige mensen t niet leuk vinden snap ik ook wel hoor, ze hebben naar hun mening meer bijgedragen aan dit forum dan anderen terwijl die anderen (zoals ik:rolleyes: ) er ook toegang tot hebben...
Nastra Azzurro
Wie wil mijn VIP Kaartje Ik heb er een te Koop

Ik heb hem tog ni meer nodig.....

(tis wel saai daarbinnen .....er zijn weinig threads alsof iedereen bang is dat ze iets nutteloss posten whahahaha Well HAVE PFUN menschen)

LOL
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
EINDELIJK!!!!!!! je kunt wel goed merken dat er alleen access is voor seniors, want die domme threads zoals in de Chill, die worden je tenminste niet om de oren gesmeten!!!!

Ik heb gekeken in dat VIP forum, sorry hoor, het gaat dus echt helemaal nergens over! Jullie lopen elkaar gewoon een beetje op te geilen! Vooral die thread van jou! Tjesus zeg, zo van "ben ik wel goed genoeg om hier te zitten"! Dus eigenlijk wil je horen wat er zo goed is aan jezelf! Jezus ik wordt er gewoon ziek van als ik het lees! KOTS!

Ohja en Metzz! Als ik me in 2001 had aangemeld had ik ook niet geweten hoe het forum er in 2000 uitzag! Nu weet ik dat wel, dus nu kan ik daar een mening over hebben! En nu weet ik dat het in 2000 tenminste over muziek en andere nuttige dingen ging! Nietz zoals nu om te kijken welke TA het liefst is en om te kijken waarom! Eigenlijk dus om te kijken wie er het meest heeft gepost!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

Ohja en Metzz! Als ik me in 2001 had aangemeld had ik ook niet geweten hoe het forum er in 2000 uitzag! Nu weet ik dat wel, dus nu kan ik daar een mening over hebben! En nu weet ik dat het in 2000 tenminste over muziek en andere nuttige dingen ging! Nietz zoals nu om te kijken welke TA het liefst is en om te kijken waarom! Eigenlijk dus om te kijken wie er het meest heeft gepost!

Ja, dat begrijp ik, maar je laat het nu klinken alsof IEDEREEN die zich in 2001 heeft aangemeld, geen TA zou kunnen zijn ofzow, en dat vin'k een beetje NEP... Daarbij komt ook dat JIJ toch degene bent geweest die een redelijk NON-muzikale thread heeft geopend met Asielzoekers etc( Het nut daarvan was??? ) Vandaar dat ik je reactie niet echt snap. Maar je was er al in 2000 dus je zal wel weten waar je over praat
Nastra Azzurro
hehe he rudy vraagie: Kom je nog weleens in de Music Discussion WAHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAH

lol

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland