return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's!

Vraag IK me af: als je zelf nou in Januari 2001 lid was geworden of je deze ONZIN dan ook had geplaatst:rolleyes:

sorry kon het niet laten... ik zoek geen ruzie ofzo.. ben gewoon écht heel benieuwd.
After8
Zielig zooitje VIP WHAHAHAHAHAAA

greetz
Miss Proximus
Ik bespeur hier een héle hoop jaloezie!! en waarom???

rappig dat de mensen die NOOOOOIT in de Chill Out posten het hardst lopen te ZEIKEN dat die VIP zo'n dom idee is!! Ik kan je vertellen: het is een FANTASTISCH idee waar lang over nagedacht is en waar vaak over gediscusieerd is (o ja!!!! jullie komen immers ook NOOIT in de chat!!) :whip:
een forum zonder leechers en spammers: EINDELIJK!!!!!!! je kunt wel goed merken dat er alleen access is voor seniors, want die domme threads zoals in de Chill, die worden je tenminste niet om de oren gesmeten!!!! en vind jij dat je erbij hoort, maar je zit er nog niet in: Swamper is iedereen HANDMATIG aan het verifyen, dus wie weet zie je morgen opeens een hele nieuwe sectie!!!! tssssssss.....sommige mensen:rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

je kunt wel goed merken dat er alleen access is voor seniors, want die domme threads zoals in de Chill, die worden je tenminste niet om de oren gesmeten!!!!

ehh, senior speaking hierro!!!!!!
Blik
ik vind trouwens ook wel dat je nu een beetje verwaand aan het doen bent.........moet je op de chat zitten om er een beetje bij te horen ofzo

wat een bull zeg

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland