return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Remy D
quote:
Originally posted by basvh
ik vind het ook wel triest z'n vip room, hoe wordt je eigenlijk lid (niet dat ik erin wil of zo) gaat het met aantal posts??? of de tijd dat je lid ben??/

Het kost $5 per week en daarom ben ik ook geen lid geworden. :)
tango
quote:
Originally posted by TranceFool
ZIJN JULLIE KIPPIG!!!!!!!!!!!!!!??????? :D:D:D:D:D:D:D:D

*tussen main section en tracks section in* ;):D

Ik zie dus echt geen hol en wil het dus wel zien!

Wie zijn er allemaal "stoer" ? :D

grtz,
TNG
Remy D
Maar ik vindt het trouwens echt heel DOM en TRIEST dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sandman
LOL... Dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
Maar ja, als de lui die der vaak komen en der blij mee zijn, laat ze dan maar. ik mis het niet.
Kunnen ze daar lekker smoezen :D

En ik zie het trouwens ook niet. ik zat al te kijken maar kon niets vinden. Het zou erger zijn dat je weet dat het er is (en zichtbaar, zoals een knop VIP-forum) maar geen toegang zou krijgen. Dan zou ik zeggen van, hou het onzichtbaar en geniet er van voor degene die er gebruik van kunnen maken....

Sandman
Optimus Trance
Ik heb wél toegang tot dat VIP gedoe!:p:D:D Ik heb zelf geen idee waarom, Swampie zal me wel aardig vinden ofzo:p:p:p

Enne...

quote:
Originally posted by Rudy
en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's!

Zorrrrrry hoor, maar ik kende dit forum pas in februari van dit jaar. Toen af en toe lezen om informatie ervandaan te halen (trax enzo)en maandje later ging ik me pas registreren. Dus ik draag trance geen warm hart toe ofzo? Bedoel je dat?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland