return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 
Glad not to BE a VIP!!

Miss Proximus
Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden :p Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele :D LMAO :)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden :p Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele :D LMAO :)

daarom staat ie ook tussen ' ';)
Eye-Riz
heeft iedereen al die paddo's geplukt zoals mijn advies was? :D :D :D
(ipv rozen, daar is het deze tijd van het jaar toch te koud voor. paddo's gedijen het beste met een temp van 12 graadjes, geen nachtvorst en véél regen, oftewel: NU!)
Kartikeya
beste mensen,

ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren......

voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen...
zelfs de beste verliezen weleens;)

Greetz,

KARTIKEYA
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Kartikeya
beste mensen,

ik ben niet de stichter van deze thread maar volgens mij is het eind in zicht en kan die beter geclosed worden voor dat er weer rellen ontstaan:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

ik denk dat blik een goed perspectief heeft gegeven uit zijn ogen en dat we allemaal respect voor deze gast moeten hebben en zijn standpunt moeten accepteren......

voorderest Miss Proxi....ik denk dat Blik de battle heeft gwonnnen...
zelfs de beste verliezen weleens;)

Greetz,

KARTIKEYA

jammer dat die stelling dan weer niet onderbouwt wordt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland