|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen...:o
ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn
|
als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......:rolleyes: :rolleyes:
en volgens mij ben ik altijd respectvolgeweest........kheb nie iemand uitgescholden ofzo, wat anderen wel hebben gedaan |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......:rolleyes: :rolleyes:
|
is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe |
|
|
| Blik |
is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe |
volgens mij heb ik hem echt nie gequote ofzo.... dus das nie echt bepaald een aanwijzing dat ik het gelezen zou hebben...:rolleyes:
en om eerlijk te zijn, ik lees inderdaad alleen die ene thread waar ik nu het hoofdonderwerp ben ja, de rest lees ik nie, oh ja, het sharing forumpje lees ik natuurlijk ook :p
en wees maar nie bang hoor, ik zal geen directe downloads vanaf daar hier in zetten..... mensen kunnen nooit tegen grapjes
k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post... |
...zoals de waard is.....ofzo :D |
|
|
| MetzZ_!! |
...zoals de waard is.....ofzo :D |
... ontvangt ie zijn gasten... toch?:)
En waren jullie geen 'vrienden' hierzo op dit forum, voordat dat gezeik met VIP begon?:conf:
niet dat ik me ergens mee wil bemoeien ofzo... Ik geniet wel van jullie discussie :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|