|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Het was de bedoeling dat Swamper 1st zelf wat mensen zou verifyen, inclusief mods, en dat de mods dan lijstjes zouden gaan maken met mogelijke kandidaten. Deze instructie moest Swamper nog uitwerken, maar daar was ie nog niet aan toegekomen, en dat is nu waarschijnlijk ook vrij zinloos. De mensen in dit forum zijn toegekend op basis van contributie aan het totale forum (dus niet om postcount of registratie datum), en aangezien Swampz geen nederlands kan lezen was het voor hem moeilijk om mensen toe te kennen die alleen hier in het Holland Forum posten. |
je begrijpt wel dat ik dit uit de mond van swamper wilj horen en niet uit jouw mond, maar aangezien swamper gister ook geen zin had om te antwoorden......... doet die dat nu ook niet
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik wil ff aankaarten dat ik het jammer vind dat bepaalde personen vinden dat er alleen maar geslijmt en gedaan wordt op het "vip" forum, want het enige wat ik zie gebeuren in dit forum is dat mensen gewoon aardig voor elkaar zijn en elkaar laten zien dat respect hoog in het vaandel wordt gehouden.(klinkt misschien raar van mijn kant, maar ja, ik respecteer dan ook alleen maar mensen die mij wederzijds respecteren) missvhien dat de personen die dit slijmen vinden, zelf niet goed gerespecteerd worden en dat zij daardoor niet goed weten hoe mensen zich gedragen als zij elkaar aardig vinden/ respecteren....? |
sorry, maar dit ff in het verkeerde keelgat bij mij........ respect.....??? flikker op zeg....... ik ben pas door één iemand met respect behandeld en dat was Thor, de enige waar ik nu ook nog respect voor heb, samen met Coup....... een andere mod
en bedankt voor het feit dat het forum waar ik me nog echt voor interesseer, het enige is waar er eigenlijk nog een beetje respect is
(t.o.v. de meeste personen dan) |
|
|
| Vinyl Boy |
[B] YESSSSSS [B]
Blik 4ever!!!!!
Als er in het VIPforum geslijmd kan worden, kan dat hier beter!!!! :):):) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
je begrijpt wel dat ik dit uit de mond van swamper wilj horen en niet uit jouw mond, maar aangezien swamper gister ook geen zin had om te antwoorden......... doet die dat nu ook niet |
lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen...:o
ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn...en voor dat er weer andere mensen gaan reageren....blijf er aub buiten want hebben jullie alles 100% meegekregen?? dat dacht ik....
ennu tall21 :) ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor :) |
|
|
| Vinyl Boy |
ik weet gewoon zo onwijs niet meer waar het hierboven geschrevene over gaat
dit loopt beetje dood geloofik! hoooois! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
ik weet gewoon zo onwijs niet meer waar het hierboven geschrevene over gaat
dit loopt beetje dood geloofik! hoooois! |
nou als jij weggaat dan ga ik ook :p weeeeeeeeee |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|