return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Miss Proximus
In de doofpot....tja...je kunt natuurlijk een hele tijd lang door blijven zeuren (no offense) over dit onderwerp, maar aangezien er geen oplossing uit gekomen is (en die zal er wel nooit komen ook) wordt het een beetje erg zinloos allemaal. En ik geloof dat jullie dat VIP gewoon veel te zwaar opvatten. Dit forum is nooit gecreëerd omdat een bepaalde groep zich beter voelde dan de rest, wat jullie geloof ik allemaal aannemen. Dit forum was het idee van Swamper om een voorbeeld te stellen voor de gewone chill out, hij was zelfs van plan om het forum na een bepaald aantal threads open te stellen voor de rest van TA, geen post mogelijkheid moet ik hier bij zeggen, zodat misschien de spammers en leechers inzien zouden krijgen in hoe het er aan toe behoort te gaan (of hoe het graag gezien zou worden) op dit forum. Dit idee is nu al haast onmogelijk geworden omdat bedpaalde personen zelfs in dit forum gingen flamen.
Het was de bedoeling dat Swamper 1st zelf wat mensen zou verifyen, inclusief mods, en dat de mods dan lijstjes zouden gaan maken met mogelijke kandidaten. Deze instructie moest Swamper nog uitwerken, maar daar was ie nog niet aan toegekomen, en dat is nu waarschijnlijk ook vrij zinloos. De mensen in dit forum zijn toegekend op basis van contributie aan het totale forum (dus niet om postcount of registratie datum), en aangezien Swampz geen nederlands kan lezen was het voor hem moeilijk om mensen toe te kennen die alleen hier in het Holland Forum posten.

Ik wil ff aankaarten dat ik het jammer vind dat bepaalde personen vinden dat er alleen maar geslijmt en gedaan wordt op het "vip" forum, want het enige wat ik zie gebeuren in dit forum is dat mensen gewoon aardig voor elkaar zijn en elkaar laten zien dat respect hoog in het vaandel wordt gehouden.(klinkt misschien raar van mijn kant, maar ja, ik respecteer dan ook alleen maar mensen die mij wederzijds respecteren) missvhien dat de personen die dit slijmen vinden, zelf niet goed gerespecteerd worden en dat zij daardoor niet goed weten hoe mensen zich gedragen als zij elkaar aardig vinden/ respecteren....?

En dan het laatste punt...bepaalde mensen die zich buitengesloten voelen omdat er opeens een geheim forum is, moeten eens bij zichzelf te rade gaan, want is dit Holland Forum niet net zo geheim/ onbereikbaar voor buitenlanders als het vip forum voor jullie? Denk eens aan de Promo Whores (quote van Rudy: "er is nog 1 ding goed aan dit forum en dat zijn de POW")...worden deze files geshared met de rest van het forum? En de andere direct downloads die hier geplaats worden? Waarom is een vip forum dan hypocriet, terwijl jullie zelf net zo hyporcriet zijn met jullie eigen forum?

Voordat je replied en je weer helemaal kwaad maakt (je in het ALGEMEEN)...bedenk dan dat ik je niet wil overtuigen dat jij een sukkel bent en dat ik fantastisch ben omdat ik toevallig wél in dat forum zit...

en last but not least...geen één van de members van dit vip forum is van plan om alleen daar te blijven posten, dus er hoeft ABSOLUUT geen angst te zijn dat het forum doodbloedt of iets dergelijks...er is nu gewoon een sectie waar je (hopelijk) rustig je ei kwijt kunt en waar je niet hoeft te struikelen over de "hoeveel remsporen heb ik in mijn onderbroek"-threads!
magrec
Dat mensen zicj hier druk om maken.

Mensen dit is INTERNET...VIRTUEEL>>>NOT REAL LIFE.
Hallo ik lijk soms serieus hier..believe me i'm NOT :D :D
Maar als mensen zich gaan druk maken over een VIP forum?

damn.....
Tall21
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dit forum was het idee van Swamper om een voorbeeld te stellen voor de gewone chill out, hij was zelfs van plan om het forum na een bepaald aantal threads open te stellen voor de rest van TA, geen post mogelijkheid moet ik hier bij zeggen, zodat misschien de spammers en leechers inzien zouden krijgen in hoe het er aan toe behoort te gaan (of hoe het graag gezien zou worden) op dit forum.

Als er dan zonodig een goed voorbeeld gegeven moet worden, kan je dat dan niet veel beter doen in een forum waar veel meer mensen komen ipv een zeer exclusief forum. Op die manier mis je namelijk je hele doel!!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Tall21

Als er dan zonodig een goed voorbeeld gegeven moet worden, kan je dat dan niet veel beter doen in een forum waar veel meer mensen komen ipv een zeer exclusief forum. Op die manier mis je namelijk je hele doel!!!

ik had gevraagd of men na wou denken over hun reply, dit houdt dus ook in dat je leest wat ik schrijf.
het forum zou dus na verloop van tijd opengesteld worden voor de rest...duidelijk?
Tall21
Ik heb dat wel gelezen. Wou alleen niet een te groot stuk quoten.

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat een voorbeeld in een forum waar mensen direct in kunnen en ook kunnen reageren een veel beter effect zou geven. Veel mensen zullen geen zin hebben een forum in te gaan waar ze toch nix kunnen posten. Wat je dan overhoudt is ene forum waar inderdaad zoals al eerder gezegd de al wat meer ervaren TA's komen en de nieuwelingen practisch geen kans krijgen.

En dit soort toestanden had je ook kunnen vorkomen als je van tevoren beter had gecommuniceerd over wat precies je bedoeling is met het forum. Achteraf is vaak te laat (zoals nu ook weer is gebleken). Dit is verder geen persoonlijke aanval hoor, dat dat ff duidelijk is.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland