|
|
| Rudy |
Jukx je hebt 100% gelijk! Ik en Michiel zeiden het al eerder in deze thread! Er wordt daar zooooo geslijmd echt walgelijk gewoon! Ik weet dat ik geen lid ben van het VIP forum maar ik het er wel in gekeken! Dus ik weet precies wat er daar allemaal gaande is, eigenlijk nix dus! Lekker elkaar een beetje opgeilen, bah bah bah!
Maarja als mensen dat zo leuk vinden, laat ze dan maar lekker daar blijven! Ik wou dat Miss Proxy daar ook eens een keer kon blijven! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hey jukx, alles is net ene betje gesust.....moet je het nu weer oplaaien? |
gesust?? dat vind ik anders wel heel erg meevallen... ik vind het absoluut niet vreemd dat Blik zich achtergesteld voelt als hij (in eerste instantie) niet bij dit soort dingen betrokken wordt.
Vervolgens maakt hij dit duidelijk en wordt dan door alles en iedereen op zn neus gezet, iedereen heeft zich dan plotseling tegen hem gekeerd. Behalve Thor, die met een paar hele goede posts kwam. Kom op zeg, het is toch gewoon een utopie zo'n VIP-forum. En ik vind het wel heel erg naïef dat mensen verbaasd zijn dat dit VIP-forum dan uitlekt... hoe kan je dat nou verborgen (willen) houden?
Maar goed, vooralsnog merk ik nog geen verandering van houding tegenover Blik in het VIP-forum... dus gesust zou ik het niet willen noemen. Misschien dat mensen het in de doofpot willen stoppen, maar gesust..? |
|
|
| Eye-Riz |
hahaha, heb jij toevallig een van die posts van mij gelezen waarin ik het over Utopia heb (w.b. VIP-forum, in de chill)?
:D :D :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hahaha, heb jij toevallig een van die posts van mij gelezen waarin ik het over Utopia heb (w.b. VIP-forum, in de chill)?
:D :D :D |
Ehh, nee? Ik doelde daar eigenlijk mee op een post van ene Thor die ongeveer hetzelfde zei...
Maar je wil toch niet zeggen dat we weer hetzelfde denken he!? :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | It would be Utopia if you didn't need rules, but Utopia doesn't exist, and not all people know how to behave, they still have to learn and apparently need some education in how to behave... |
Dit is een stukje uit een reactie van mij op thor,
in een thread in de chill, ik weet niet of hij het ook over Utopia had...
Maar oweeeeeee als jij alwéér hetzelfde als ik durft te denken :D :D :D
Dan... dan.....euhm.... dat zul je wel zaterdag zien! :toothless :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|