return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Josta? bedoel je niet Josti? alsin Josti-band, de geestelijk minder bedeelde muziekgroep? ...hoewel ik dan niet meer zou weten waar de post op slaat...;);););)

weet je nou echt NIX leukers te verzinnen????? verbazingwekkend hoe weinig fantasie sommige mensen hebben.....Lang Leve degene die tenminste met "Tosti-IJzer" op de proppen kwam :)
Nou mag jij ook wat bedenken Vinyl Boy, de man waarvan ik de echte naam waarschijnlijk nooit zal weten :D
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Miss Proximus

weet je nou echt NIX leukers te verzinnen????? verbazingwekkend hoe weinig fantasie sommige mensen hebben.....Lang Leve degene die tenminste met "Tosti-IJzer" op de proppen kwam :)
Nou mag jij ook wat bedenken Vinyl Boy, de man waarvan ik de echte naam waarschijnlijk nooit zal weten :D

ok ok, sorry, maar het was een inkoppertje en nee ik weet op het moment ff niks leukers te verzinnen, maar twas maar een geintje, no offense, serieus.
btw, schreef jij niet ergens op dit forum dat ik nooit een man zou worden waarschijnlijk...? (ik meen naar aanleiding van mijn naam, maar ik kan er volkomen naast zitten;) )

anyhow, mijn echte naam is Tim, wat je had kunnen weten als je had meegespeeld in de TA competitiemanager. Ik neem echter aan (let op, er komt een stereotype aan) dat aangezien je een meisje bent, je daar niet in mee speelt, wat ik je niet kwalijk neem natuurlijk.

zijn we weer vriendjes nu? :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Vinyl Boy

ok ok, sorry, maar het was een inkoppertje en nee ik weet op het moment ff niks leukers te verzinnen, maar twas maar een geintje, no offense, serieus.
btw, schreef jij niet ergens op dit forum dat ik nooit een man zou worden waarschijnlijk...? (ik meen naar aanleiding van mijn naam, maar ik kan er volkomen naast zitten;) )

anyhow, mijn echte naam is Tim, wat je had kunnen weten als je had meegespeeld in de TA competitiemanager. Ik neem echter aan (let op, er komt een stereotype aan) dat aangezien je een meisje bent, je daar niet in mee speelt, wat ik je niet kwalijk neem natuurlijk.

zijn we weer vriendjes nu? :D

:) is goed...ennu....ik had me daar al voor verontschuldigt, maar ik geloof dat je die thread niet meer bekeken hebt :)

dus jij heet ook al Tim!! nou dan kan ik je niet eens voor gek zetten want mijn icq-poppie New Wave (sorry als ik je niet zo mag noemen :p) die heet ook al zo......en nog 1 maatje van TA!!!! je hebt geluk timmaaaaaay ;)

doei :)
Jukx
Wat is die JayD een mogool zeg! Als ik die thread in de "zeer belangrijke personen" ontmoetingsplek lees dan komt het op mij een beetje over als huichelarij en hielelikkerij.
ohjee, misschien val ik nu uit de gratie! :o
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx
Wat is die JayD een mogool zeg! Als ik die thread in de "zeer belangrijke personen" ontmoetingsplek lees dan komt het op mij een beetje over als huichelarij en hielelikkerij.
ohjee, misschien val ik nu uit de gratie! :o

hey jukx, alles is net ene betje gesust.....moet je het nu weer oplaaien?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland