|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hey Blik ik vind dat je de laatste dagen errug stil bent over het VIP forum! Zit jij er nu ook bij ofzo? |
ehh laatste dagen....... haha
vrijdag heb ik zitten te zeiken in de normale chill-out en hier, zaterdag was de VIP-room aan de beurt waar ik opeens miraculeus in zat na mijn flame war........ en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......:D
oh ja (tis nu zondag:p) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Blik
en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......:D
|
err... we verw8en dan natuurlijk wel van je dat je er voor zorgt dat wij op een of andere manier (link plaatsen/op PW zetten ofzo) de betere platen van de vip-section krijgen hoor! Missen we niet alles:). |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by michiel
na jo zal wel internet hebben denkik
|
bijzonder adequaat opgemerkt! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Blik
ehh laatste dagen....... haha
vrijdag heb ik zitten te zeiken in de normale chill-out en hier, zaterdag was de VIP-room aan de beurt waar ik opeens miraculeus in zat na mijn flame war........ en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......:D
oh ja (tis nu zondag:p) |
kil nog ff de aardige man/vrouw (zijn maar 3 kandidaten hiervoor eigenlijk) ff bedanken voor het weer laten oplaaien van de flamewar tussen mij en het almachtige VIP-Forum....... (deze kun je ook vertalen voor hun)
goed gedaan Cyberia, jdDark of Miss P. |
|
|
| TranceFool |
| Ja, ik vind het echt matig dat Blik de hele lading over zich heenkrijgt. Zeker van de mensen die nix van de situatie afweten, die alleen maar verhalen van 1 persoon hebben gehoord. Ik heb in de VIP alleen mn mening gegeven en ik laat me daar verder niet meer zien. Zou ik ook doen Blik. Voor de mensen die denken dat de VIP section heel wat is kan ik opvrolijken. Het bestaat namelijk maar uit twee sections, dus er is echt nix aan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|