return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Rudy
quote:
Originally posted by Blik
en Rudy is de lul die in mij zit

Uhm bedankt man!!!!:( Had je gister toch was meer met mij moeten flamen in plaats van met Blik! Uhm nu wordt het wel erg verwarrend!
-=WVG=-
Oh nu ben ik ook VIP...

Dat maakt mn dag weer goed...:rolleyes:

Oh mn dag was al goed want ik heb net weer n potje voetbal gewonnen :)
Kartikeya
uh ik heb misschien een resolution die zich net zo verlaagd als de stichters van de "VIP FORUM"

als er een VIP forum is die special voor de "VIP" members is van TA
waarom maken ze dan geen forum die alleen voor NON VIP members van TA

dan kunnen we gwoon voortaan de bokkelullen/kut vermijden.......

Greetz,

K A R T
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Kartikeya
uh ik heb misschien een resolution die zich net zo verlaagd als de stichters van de "VIP FORUM"

als er een VIP forum is die special voor de "VIP" members is van TA
waarom maken ze dan geen forum die alleen voor NON VIP members van TA

dan kunnen we gwoon voortaan de bokkelullen/kut vermijden.......

Greetz,

K A R T

er...that would be....the regular chill out :)
TimeportE
Jongens ik zal het eens uitleggen.. Uuh het zit zo dat er een VIP-forum is.. het is gebleken dat hierdoor oproer is ontstaan.. Deze commotie is tuurlijk niet helemaal onjuist.. ik vind het ook jammerlijk en in slechte tijden zelfs beschamend.. Toch moeten wij, de niet VIP'ers, er ons weinig van aantrekken.. Als wij nu gewoon door gaan met ons dagelijks leven als TA'er.. dan heeft iedereen lol (ik neem hier aan dat mensen in de VIP ook lol hebben). Ik stel voor dat iedereen (met access) naar Promo Whores gaat en daar in de map van DJ-Alpha kijkt.. ik had gister daar en op irc namelijk de tijd van mijn leven.. het is toch mooi om oude herrineringen op te halen, veel leuker dan (inmiddels) "oude koeien uit de sloot te halen"..
(Ps.. .. ik verbaas mezelf gewoon met het schrijven van zo'n nette reply.. :D:D:D)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland