return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Glad not to BE a VIP!!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik

nah, TA ook wel nu

ff voor de goede orde: ik heb t ff aan Neo gevraagd tjerk, en hij zei dat hij Rudy een wanker noemt en niet jou, maar als jij het wel was geweest dan had hij dat graag toegegeven :) misverstand uit de weg geholpen hoop ik :)
Eye-Riz
joh, laat lekker waaien allemaal...

t Zou alleen wel fijn zijn als het gestook eens op zou houden...
Ik bedoel, als Rudy weer eens wat zegt, kan ik er wel om lachen, het is duidelijk WIE het zegt, ;) dus dan hoef je het ook niet zo hoog op te vatten. Maar leuk is het niet, vooral niet als het jezelf aangaat (van een afstandje is altijd alles makkelijker dan als het om jezelf gaat). Dan is het heel moeilijk om je NIET aangvallen te voelen, om NIET te reageren. Hoewel dat soms verstandiger is....

En Blik, je bent een schatje volgens mij, en ik weet zeker dat miss P dat ook vindt, ik denk dat het hier tussen jullie om een misverstandje gaat. Dat gebeurt gauw omdat je alleen woorden leest en niet zozeer hoort (en iemand's gezicht er niet bij kunt zien.) Dat zorgt vaak voor miscommunicaties...

Pluk een roos... en als je die niet kunt vinden: in deze tijd schieten de paddo's uit de grond, ik denk dat die ook wel voldoen :D :D :D
Miss Proximus
je hebt gelijk riz :)

waar is die plur spirit van mij gebleven :)
Kartikeya
sorry van deze uitval hoor
maareh porkymus ik heb HET ZO MET JE GEHAD!!!!!!!!!:whip: :whip:

waarom val je altijd uit tegenover Rudy? accepteer je nou nog steeds niet dat hij gwoon de waarheid over jou spreekt?

naja het zal me allemaal vrijweinig jeuken
TOEDELOE,
veel succes in VIP room met de Very Important People....NOT

greetz,

KART
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hey timeport, waarom zeg je niet gewoon wat je in de TA chat ook zei? Ik kan het er nog wel bij hebben hoor :rolleyes:

Miss P. het was misschien dom om me zo uit te laten, daar heb je helemaal gelijk in.. Maar misschien kun jij eff uitleggen wat het nut van de VIP -forum is en waarom ie dus is opgericht..
Ps. Wat ik wel eff kwijt moet Miss p. je komt gewoon vaak bot over bij je repies.. ik weet nie of dat bedoelt is maar daar slaan veel negatieve replies die over jou gaan op.. Het valt gewoon op dat jij, bedoelt of onbedoelt, mensen flamed en soms beetje arogant overkomt.. Dit weet ik nie omdat ik je ken maar omdat ik je replies lees.. en ik ben hiermee niet de enige die dat denkt.. (no offence Miss P..! :):))

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland